Chtějí zaplatit za reklamaci

Od: Datum: 18.09.13 18:15 odpovědí: 5 změna: 18.09.13 21:25

Před nedávnem jsme si nechali v novém domku zapojit elektřinu a nyní se oběvila závada, začali nám blikat v jedné části světla a přestala téct teplá voda. Zavolali jsme tedy do firmy kde nám to zapojovali, do telefonu jsme jim situaci popsali a paní na "krizové lince pro zakazniky" řekla že budeme zařazeni do pohotovostního pořadníku a bezplatně nějaký technik příjede ihned zítra. To se opravdu stalo, ale první co technik řekl že chce zaplatit za výjezd a předal mi již vypsaný doklad na částku 900 Kč, po hodině měl vše opravené a řekl že další administrativní záležitosti vyřeší případně po telefonu. Nikdo nezavolal ale za týden přišla 1. upomínka za nezaplacení na částku 6 300 Kč a 3 200 Kč v kolonce předmět vypsáno "servis" a druhé "výjezd pohotovostního technika 67A71SL" Když jsem zavolala na číslo tak mi paní řekla že částku uhradit musím že jsem se k tomu zavázala podpisem jenž mi předal technik, který přijel. Co mám dělat? (světla opět začala blikat, tak jsem si zavolala elektrikáře-podnikatele,ten mi je opravil za 575 Kč + 2x 105 Kč za novou žárovku)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.09.13 18:17
avatar

Máte doklad o tom, že jste reklamovala, nebo jste si objednala opravu?

doplněno 18.09.13 18:40:

Tak reklamujte vyúčtování.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: monikka
Datum: 18.09.13 18:26

Říkala jsem jak paní do telefonu že máme záruku a chci servis v rámci záruky a ta mi řekla že to není problém,to jsem říkala i opraváři co přijel ten mi řekl že nic nemůže dělat bez podpisu majitele.

Od: fribble*
Datum: 18.09.13 18:30

Jestli dobře čtu, všechno se odehrálo po tlf. a po příjezdu technika paní podepisovala a nečetla, nechápu proč by při reklamaci měla platit "výjezd technika". Jó dvakrát čti a jednou podepisuj!

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 18.09.13 20:55
avatar

Můžete prosím sdělit číslo na tu "krizovou linku pro zákazníky"? Kdybych snad v nouzi něco potřeboval, abych věděl kam nevolat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vlasatec*
Datum: 18.09.13 21:25
Pokud jste podepsala že to zaplatíte tak to zaplatit budete muset... příště si to třeba přečtete.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.