Co jíst při dietě?

Od: Datum: 16.09.13 11:22 odpovědí: 13 změna: 16.09.13 21:53
avatar

Jako spousta lidí potřebuji zhubnout. Problém není ani tak v tom že se málo pohybuji, ale že se přejídám. Proto bych potřeboval radu co jíst, aby to bylo zdravé, chutné, nekalorické a nestálo 10 dkg 100 kč.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: belkvlk
Datum: 16.09.13 11:40

co treba zacit jist 5-6 denne.. i snidane jestli je jite?! Mensi porce a zacit sportovat...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.09.13 11:42
avatar

To vše znám, ale čím zaplnit žaludek? Aby toho bylo dost?

Datum: 16.09.13 11:50
avatar

Zkuste si najit na netu vzorovy jidelnicek p. Havlicka. Neni to sice, ze snite kilo kurete a k tomu prepravku zeli, ale je to nastavene tak, ze vazne nemate hlad. n tam i upozornuje, ze ten, kdo pracuje manualne ma jinou potrebu nezli "sedici". Ja jsem sedici a zkousela jsem ho a vyhovuje :) Juknete na to, zkuste ho najit (jidelnicek), upravte si ho (trochu:) , za to nic nedate. Jinak muj dedecek hubnul jen tim, ze vecerel jen zeli...mo, popravde , jsem rada, ze jsme tam nebusela byt s nim

*smich*
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 16.09.13 13:25
avatar

A co zkusit jeste vlakninu k diete? Ta vas zasyti a nebudete mit pocit hladu, ale musite hodne pit, aby jste se "nezabetonoval".

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pb®
Datum: 16.09.13 11:47

Čínské zelí, toho můžete sníst kolik chcete a nepřiberete . Proč se vědomě přejídáte? Ještě mě napadá otázka, nakupujete si a vaříte sám? Já jsem po dvou a půl letech doma na rodičáku tak znechucená nákupy a neustálým vařením, že si velice rozmýšlím, jestli sním víc, nebo jestli se najím tak akorát a zbytek si schovám na další jídlo.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: davidp*
Datum: 16.09.13 11:53

Dobrý den, řeším podobný problém a kromě pravidelnosti stravy nahrazuji přílohy hlavních jídel zeleninou. Manželka mi vyšla vstříc, takže vaří místo příloh špenát, žampiony, zeleninu apod. a docela to i chutná. V případě pocitu prázdného žaludku se dojím rajčetem nebo se napiju. Není to rada od profesionála, ale už jsem vydržel 3 týdny a jsem spokojený. :)

David

Ohodnoceno: 2x
 
Od: hubenour
Datum: 16.09.13 12:11

Obecně zeleninový saláty - příprava zabere čas, jsou dobré, zaplní žaludek a neztloustne se z nich. Nebo při akutní žravosti neotevřít lednici ale vzít jabko a jít na procházku kolem baráku.

Taky je možnost kuchtit "luxusní jídla" - složitá příprava a jsou to jen jen malé chuťovky. Dlouho a pečlivě připravovat, strojit na talíř aby to vypadalo a po třech hodinách dřiny jedna lžička dobroty ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.09.13 13:13
avatar

Ani tak neporadím co jíst, ale co nejíst. Když nakupuju, záměrně neprocházím ulička, jde jsou chipsy, sušenky atd. a tak to ani nekupuju. Tudíž to doma není a nemohu to tak jíst. A když mě veče honí mlsná, tak najdu maximálně sušený kokos, či nějaké semínka.

Hlavní je prostě nemít mlsky doma :).

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 16.09.13 13:33
avatar

No mňamkám dokážu odolat. Zeleninu a ovoce jím ve velkém množství, ale chybí mi se do něčeho pořádného zakousnout. Ani ne tak maso jako spíš pečivo.

Od: wamp®
Datum: 16.09.13 14:47
avatar
Dobry den RingoZkuste knackebrot,je nekaloricky a zakousnou se muzete dosyta:-D
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 16.09.13 15:38
avatar

Jen moc vrže mezi zuby...
Od: hubenour
Datum: 16.09.13 15:42

Tak to jedině dvouhodinová procházka na kopec, tam sež. ehm sníst pecen chleba a pár koláčků a zase jít dvě hodiny zpátky. Jinak to bez tloustnutí nepůjde. Když je příjem, tak musí být i výdej, to okecat nejde...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.09.13 21:53
avatar
Ringo uz jsem to tu párkrát psal. Obezita není z přejídání, ale z překyselení. Můžeš se přejídat dal, ale tou správnou stravou a jeste ušetříš. Zasadita strava je veškeré ovoce a zelenina. Obsahuje hodně vlákniny a vláknina podporuje peristaltiku střeva. Vařenou zeleninu nebo i ovoce někdo jí, ale tím se zničí veškeré vitaminy, pak to ztrácí význam. Tahle zasadita strava by měla představovat okolo 80% JÍDELNÍČKU. na pití nejlépe čistou odstátou vodu. Taky je třeba říct, ze tento režim je třeba brát jako trvalý. Pokud se po čase vrátíš ke svému původnímu jídelníčku, kila nebereš zpět.
Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.