Speciální případy vracení zboží do 14 dnů

Od: Datum: 14.09.13 18:01 odpovědí: 3 změna: 14.09.13 21:51

Ahoj, chci se zeptat, jak by se měla podle zákona řešit situace, kdy kupující objedná po internetu zboží, které má na hrdle lahvičky ochrannou plombu, tuto odstraní tak, že se nedá připevnit zpátky a i kdyby to možné bylo obsah může být tak jako tak různě kontaminovaný. Chci se zeptat, jak řeší tuhle situaci zákon. Pokud zákazník takovou věc pošle zpět, nelze ji už vlastně prodat dál a obchodník by vlastně přišel o 100% z ceny.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jh11
Datum: 14.09.13 20:32

a jak by se taková věc reklamovala při prodeji na prodejně

Výrobce si něco zapečetí?

Jinak prodejci běžně při prodeji přes internet nechávají odsouhlasit své obchodní podmínky

kde na tohle může být pamatováno pro tunajšé špecifiká určitého zboží.

a zákazník s tím při koupi vyslovuje souhlas

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 14.09.13 21:38

Mirkooo, mrkni do OZ na spotřebitelské smlouvy. Též neškodí zák. na ochranu spotřebitele. Vracel jsem mobil, který jsem vyzkoušel, bez problémů.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.09.13 21:51
avatar

Prodejce má právo na uhrazení nezbytných nákladů na uvedení zboží do původního stavu (přebalení atd.)
V extrémním případě tyto náklady můžou dosahovat až 100% ceny výrobku.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.