Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Speciální případy vracení zboží do 14 dnů

Od: mirkaaa odpovědí: 3 změna:

Ahoj, chci se zeptat, jak by se měla podle zákona řešit situace, kdy kupující objedná po internetu zboží, které má na hrdle lahvičky ochrannou plombu, tuto odstraní tak, že se nedá připevnit zpátky a i kdyby to možné bylo obsah může být tak jako tak různě kontaminovaný. Chci se zeptat, jak řeší tuhle situaci zákon. Pokud zákazník takovou věc pošle zpět, nelze ji už vlastně prodat dál a obchodník by vlastně přišel o 100% z ceny.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jh11
hodnocení

0x

a jak by se taková věc reklamovala při prodeji na prodejně

Výrobce si něco zapečetí?

Jinak prodejci běžně při prodeji přes internet nechávají odsouhlasit své obchodní podmínky

kde na tohle může být pamatováno pro tunajšé špecifiká určitého zboží.

a zákazník s tím při koupi vyslovuje souhlas

 

buss
hodnocení

0x

Mirkooo, mrkni do OZ na spotřebitelské smlouvy. Též neškodí zák. na ochranu spotřebitele. Vracel jsem mobil, který jsem vyzkoušel, bez problémů.

 

hodnocení

0x
avatar jethro

Prodejce má právo na uhrazení nezbytných nákladů na uvedení zboží do původního stavu (přebalení atd.)
V extrémním případě tyto náklady můžou dosahovat až 100% ceny výrobku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]