Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,nemáte někdo zkušenosti odstoupení od smlouvy u O2?Mám dva měsíce od nich internet optimal+,garantují až 20MBitů.Mám ovšem linku daleko od uzlu a mám maximální možnou 3 MBity.S tím bych se smířil,ale odpoledne a večer se dostanu max.na 1 Mbit,časté výpadky,skokové snížení a pod.Prostě nefunguje.Měl jsem tu techniky už 3x stále něco zkouší,no výsledek žádný.Ale proč sem píši.Včera jsem měl sáhodlouhý rozhovor z operátorkou O2 ohledně výpovědi poruchové služby,a ta trvala na tom,že mám u nich závazek (zvýhodněná cena na 12 měsíců) a musím tudíž doplatit smluvní pokutu za předčasné ukončení smlouvy.To že mi internet nefunguje,nebo jen částečně jí vůbec nezajímá!Nezaplatím pokutu, tak nezruší internet.Tečka.Nemám z tím zkušenosti a nevím jak se zachovat,ale přece nebudu platit za něco,co mi nefunguje?Ještě poznámku,internet byl sjednán telefonicky,písemná smlouva neexistuje.
Děkuji za každou radu.
DObrý večer pokud byl internet sjednán pouze telefonicky bez smlouvy tak by měla jít vypovědět bez smluvní pokuty
doplněno 11.09.13 20:31:Tím pádem by po vás neměly chtít smluvní pokutu protože vy jste žádnou smlouvu neuzavřel.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.