Vdavky za 6000€ mela bych prijmout?

Od: Datum: 10.09.13 20:57 odpovědí: 32 změna: 11.09.13 21:45
Dobry den,
Dneska mi jedna spolupracovnice z Iraku nabidla 6000 euro, pokavad si "vezmu" jejiho 18letyho synovce ( me je 20, i kdyz na tom asi moc nezalezi). Jde o to, ze pro neho potrebuje vizo. Manzelstvi by melo trvat dva roky s tim ze by mi za kazdy mesic manzelstvi dala 500euro, samozrejme bychom nemuseli bydlet spolu vjednom byte. Rikala jsem to mamce a ta s tim souhlasi dokonce me k tomu i premlouva, ze pry jsou to prachy zadamo a at neblbnu, ale ja si tim nejsem uplne jista, moc se mi do toho nechce... menit si jmeno a tak. Co by jste v me situaci udelali vy?
Predem dekuju za kazdou radu

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.09.13 21:03
avatar

NE, NE, NE, v životě bych do toho nešla. Manželství není sranda a zakládá právní nároky na řadu věcí (dědictví, vyživovací povinnost)! Proboha a navíc se provdat za Iráčana? A to chcete být ve 22 potom rozvedená? A kde máte jistotu, že tolik peněz dostanete, hm? Když ptáčka lapají, hezky mu zpívají. Ono se může stát, že manžel svou část dohody nesplní, nedostanete ani vindru, ani z něj nevyrazíte rozvod, zůstanete do konce života vdaná za něj. A co když si vezme nějakou půjčku a nebude splácet? To by bylo na vás.Je to velmi nebezpečné, NERISKUJTE TO.

Ohodnoceno: 9x
 
Datum: 10.09.13 21:06
avatar

A to se divím, že k toho slečnu nabádá i vlastní matka. Zřejmě ji zaslepily peníze, jinak si její chování neumím vysvětlit.

A jak píšete, manžel si vezme půjčku a nakonec bude tazatelka platit i po rozvodu.

doplněno 10.09.13 21:08:

K dotazu - jméno si můžete nechat svoje, pokud už do toho půjdete, a osobně vych vyžadovala smlouvu podepsanou jak synáčkem, tak matičkou, kde bude přesně stanovená částka, přesný termín v měsíci, ke kterému bude vyplacena.

Je to risk, a docela velký. Je ale pravda, že to takto dělá vcelku dost lidí.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: jakojaaa
Datum: 10.09.13 21:05

Jestli Vám ty peníze opravdu dají (toť otázka), tak bych do toho šel. Každopádně bych je chtěl předem a to nejlépe včetně těch 500E za každý měsíc.

P.S.: Jméno si myslím měnit nemusíte.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hm®
Datum: 10.09.13 21:08
avatar

Prodat se za mizerných 6000 E Iráčanovi? Nad takovým nesmyslem bych ani nepřemýšlel. Věděla mamka opravdu přesně, na co se jí ptáš?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 10.09.13 21:12
avatar

Zdravím. Prachy za darmo to určitě nejsou. Záleží na Vás, jak si sama sebe ceníte. Pokud si myslíte, že máte cenu 6000 Euro, pak do toho jděte. Já osobně bych o tomto ani neuvažovala...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.09.13 21:31
avatar

Vidíte jenom peníze. Co takhle právní aspekty situace? To není možný, že je někdo takhle negramotnej...

doplněno 10.09.13 21:41:

Omlouvá vás možná věk, ale že vás k tomu přemlouvá i mamka, která by měla mít nějaké řivotní zkušenosti, to je opravdu děs. Je vidět, že Darwinova teorie přirozeného výběru funguje skvěle.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 10.09.13 21:32
avatar

Kamarád se takhle těsně po sametové za daleko menší peníze oženil s ukrajinkou. Získal tím domů velmi ochotnou a vděčnou uklízečku, myčku, pračku , prostě "multifunkční zařízení". I pro případnou potřebu sexu, který ovšem vykonával převážně jinde. Myslím, že jsou dodnes "spolu". Ale to je asi trošku jiný případ, než ten Váš.
Slyšel jsem, že dneska jsou podobné "sňatky z rozumu" s cizinci více hlídány, co se týká spolubydlení po svatbě a podobných záležitostí, cizinecká policie to prý zjišťuje. Pokud o této svatbě vážně uvažujete, raději si ověřte i podobné záležitosti, abyste nakonec nezůstala bez peněz, a s problémy, přecejen to není úplně čistý "obchod"...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.09.13 21:37
avatar

Souhlasím se vším, co napsali rádci přede mnou. Ale je tu ještě jeden velice důležitý háček. Je to PODVOD. A to velice otřepaný. Dříve se tomu říkalo "bílá svatba". Není to nic nového. Jenomže když to v té době začínalo, protože lidé přijdou na všelicos, tak to dost procházelo před úřady. Ale pak se z toho stal byznys a to už příslušné úřady zaštřihali ušima a nastavili své požadavky k prokázání skutečného manželství, nebo fiktivního. Vězte, že pokud se prokáže, že jste uzavřela fiktivní manželství za účelem obohatit sebe a pomoci nezákonně jinému státnímu příslušníkovi k získání třeba státní příslušnosti, nebo něčeho jiného, je TRESTNÉ. Velice se divím, tak jako ostatní, že Vám Vaše matka radí, abyste to udělala. "Prachy" zadarmo to určitě nejsou a navíc tím velice riskujete to, že nakonec budete pěkně platit Vy nemalou pokutu pro pokus o obelhávání státních institucí.

Nejsem Vaše matka, ale radím, abyste to nedělala. A už vůbec ne s osobou z Iráku.A i kdyby to nějak prošlo s úřady, tak bych se v prvé řadě obávala jeho původu. Jsou to úplně jiní lidé než my, evropani. Mají jiné smýšlení, jiné jednání. Nedělejte to.

doplněno 10.09.13 21:46:

Také by to mohlo dopadnout tak, že by se ten mladík nakonec nastěhoval k Vám, protože Vy byste byla před zákonem jeho manželkou a Vaše maminka by ho musela živit a neměla by odvolání. On by to měl "černé na bílém". Pamatujte si, že sliby, jsou ze sto procent chyby. Ale dělejte jak myslíte. Já bych Vás nerada připravila o možný výdělek. Já jen tak radím z toho, co vím.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 10.09.13 21:50
avatar

Jistěže. Pokud si musulman začne nárokovat soužití se ženou, přitáhne si koberec a pětkrát denně bude o něj na podlaze mlátit hlavou, nic proti tomu žena neudělá, kromě rozvodu. Jestli na něj bude mít odvahu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rnk*
Datum: 10.09.13 21:41

Myslím, že tohle je trestný čin. Navíc není jisté že Vás nakonec pod nějakou záminkou či slibem peněz nevyláká do Iráku...

Mimochodem je to dost nízká částka. Třeba bych si vás koupil sám. Bylo by foto?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 10.09.13 21:49
avatar

No ano, píši to nad Vámi. Naše odpovědi se nějak minuly. Je to trestný čin. Ale do Iráku tu dívku určitě lákat nechce. Ten má jiné zájmy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rnk*
Datum: 10.09.13 21:57

Jistě, ale zájmy se s časem mohou měnit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ingdezogondolan*
Datum: 10.09.13 21:51

Jméno si měnit nemusíte a pokud byste do toho šla, právně vše na maximum ošetřit, abyste nemusela pak platit třeba jeho případné dluhy. Na dotaz co bych udělal já, záleželo by na finanční situaci. Před lety jsem znal rakušanku z podobného důvodu provdanou za jugoše, docela se mi líbilo, jak dokázala vydělávat prachy, kde se dalo. A nikde o tom nevykládejte, aby Vás někdo neudal, pokud by ke svadbě došlo.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 10.09.13 21:58
avatar

Jen tak namátkou Zákon o rodině:

VZTAHY MEZI MANŽELY
§ 18 Muž a žena mají v manželství stejná práva a stejné povinnosti. Jsou povinni žít
spolu, být si věrni, vzájemně respektovat svoji důstojnost, pomáhat si, společně
pečovat o děti a vytvářet zdravé rodinné prostředí.
§ 19
(1) O uspokojování potřeb rodiny jsou povinni oba manželé pečovat podle svých
schopností, možností a majetkových poměrů.
(2) Poskytování peněžních a jiných prostředků na náklady společné domácnosti
může být zcela nebo zčásti vyváženo osobní péčí o společnou domácnost a děti.
(3) Neplní-li jeden z manželů svoji povinnost hradit náklady společné domácnosti,
rozhodne na návrh druhého manžela ve věci soud.
§ 20
O záležitostech rodiny rozhodují manželé společně. Nedohodnou-li se o podstatných
věcech, rozhodne na návrh jednoho z nich soud.
§ 21
(1) Manžel je oprávněn zastupovat druhého manžela v jeho běžných záležitostech,
zejména přijímat za něho běžná plnění, pokud zvláštní předpis nestanoví jinak.
(2) Jednání jednoho manžela při obstarávání běžných záležitostí rodiny zavazuje oba
manžely společně a nerozdílně.
doplněno 10.09.13 22:06:

Představte si, že si manžel, co mě zrovna napadlo, sjedná pro sebe a ženu exotickou dovolenou, což jistě lze považovat za zastupování v běžné záležitosti... Například. A podobných situací je habaděj.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ingdezogondolan*
Datum: 10.09.13 22:13

Představte si, že si manžel, co mě zrovna napadlo, sjedná pro sebe a ženu exotickou dovolenou, což jistě lze považovat za zastupování v běžné záležitosti... Například. A podobných situací je habaděj.

A žena je snad povinna na ni odjet, pokud nechce?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hm®
Datum: 10.09.13 22:24
avatar

Cha! Ten závazek ale v tomto případě není, že pojedou na dovolenou, ale že ji zaplatí. A samozřejmě je to závazek i té manželky, ať chce, nebo ne.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.09.13 22:29
avatar

Asi tak nějak.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: axus®
Datum: 10.09.13 22:17
avatar

Ne!

Proc?

Ne kvuli vam. Vy si delejte co chcete. Co z toho budete mit nebo co riskujete je mi srdecne u zadku, ale netahejte nam do republiky takovy, co maji zapotrebi se sem dostavat podobnou cestou.

doplněno 10.09.13 22:47:

Ernie. To neni xenofobie, ale obycejna xindlofobie (ksindlofobie?). Odborne Der Gesindel Phobie.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 10.09.13 22:35
avatar

Všichni tady máme na mysli dobro tazatelky a vy hned vyrukujete s xenofobií. No fuj. *smich*
Ohodnoceno: 0x
 
Od: imbecilobijec
Datum: 10.09.13 22:54

Ve Vaší situaci bych vzal matku a společně zašel na psychiatrii. A myslím to vážne, protože člověk, který nad něčím takovým byť jen začne uvažovat, asi opravdu bude potřebovat odbornou pomoc

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.09.13 23:01
avatar

Téměř vše bylo řečeno. Dodávám, že po tom jde policie ČR, cizinecká policie a navíc spolupracují s Interpolem. Jde o doplněno 10.09.13 23:03:

Jde o trestný čin napomáhání k neoprávněnému pobytu na území ČR. Trestní sazba až 1 rok.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.09.13 23:07
avatar

Jde o tresný čin napomáhání k neoprávněnému pobytu na území ČR s trestní sazbou až 1 rok.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: jumba
Datum: 11.09.13 10:05

Tak at si ho vezme Vaše matka. Věkový rozdíl je dnes šumák. Bude mít prachy. Ale nenechte se zaprodat. Poslal bych ji do řiti. To není máma, ale kuplířka.

A jestli Vy máte rozum, tak ani o tom nebudete uvažovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: anaid
Datum: 11.09.13 10:12
Moc vam vsem dekuji za rady. Me se od zacatku do toho nechtelo, ale mamka v tom vidi prilezitost ( ona by pry nevahala... taky se na to ptala lidi u ni v praci a ti by to pry take udelali...) ale po tom vsem, co tady bylo receno jsem si stoprocentne jista, ze to odmitnu, mamka nemamka Ale musim rict, ze moje mama vubec neni blba a je to dobry clovek! Nektere komentare na jeji hlavu mi fakt hnuly zluci ( bez urazky) o me si rikejte co chcete, ale ji nechte.
Kazdopadne jedte jednou vam vsem dekuju, pomohli jste mi se rozhodnout. Snad nebudu litovat Jak se rika: na svete neni nic nekonecneho krome lidske hlouposti a chamtivosti.
Od: asd*
Datum: 11.09.13 11:35

Ja bych taky neváhal - za tyhle peníze bych to tohoto nešel. Možná tak kdyby šlo řádově o miliony (finanční zajištění na celý život) s dobře sepsanou předmanželskou smlouvou, důkladným prolustrováním "manžela" a zajištěním bezpečí... 6000 eur je směšná částka za riziko.

Při vši úctě, podle toho jak vaše mamka uvažuje tak blbá je - vidí 6000 euro (na naše 150000, to je s bídou nová koupelna) a vůbec nedomýšlí možné následky jaké hrozí její dceři. Peníze zadarmo to rozhodně nejsou.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.09.13 20:57
avatar

Anaid, tak jste snad ani o své matce neměla psát. Nebylo by tolik udivených reakcí. Pokud jste se rozhodla neakceptovat nabídku, tak toho určitě litovat nebudete. Nikdo si nemyslí, že je Vaše matka blbá, jen je asi ovlivněná těmi kamarádkami v práci, které jí říkají, že ony by neváhaly. A v tom je právě to, co jste sama napsala: "Na světě není nic nekonečného, kromě lidské hlouposti a CHAMTIVOSTI". Trošku popřemýšlejte, určitě se Vám podaří najít logické vysvětlení k této diskuzi.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.09.13 10:29

Mas supr matku!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.09.13 11:13
avatar

Jednoduchá odpověď NE! Bože, co to máte za matku?

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: davidp*
Datum: 11.09.13 12:54

Dobrý den, jako rodič dívky přibližně stejně staré jako Vy, bych si dovolil poznamenat, že je od Vaší matky naprosto nezodpovědně, že Vám takovou blbost nevymluvila hned a okamžitě a dokonce tu myšlenku podpořila. Ačkoli jste dospělá, stále Vám chybí pár životních zkušeností, které by Vám v takové situaci řekly jasné NE, ale že v takové situaci nezafungovala jako alarm Vaše matka, to mě opravdu velmi překvapuje.

Je skvělé, že jste se obrátila na rádce, když Vám dobrým rádcem nebyla vlastní máma. Odmítnutí téhle děsivé nabídky jste udělala správné rozhodnutí. Doufám, že příště Vám máma poradí lépe.

David

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 11.09.13 13:07
avatar

rady tady už zazněly, tak taky jednu přidám. Za případné dluhy vašeho "manžela" budete podle práva zodpovědní oba. Co když ten váš udělá milonový dluh a zmizne zpátky do Iráku? Co potom? Řeknete exekutorovi, že sňatek byl fingovaný? V tu chvíli po vás pojede nejen exekutor, ale i prokurátor.

Moje rada, ať vás ani nenapadne si někoho fingovaně brát.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: omgkamjsidaldus
Datum: 11.09.13 10:37
Opravdu chcete páchat fingované manželství a podporovat příliv imigrantů ze všelijakých zemí? V případě získání pobytového víza on zase bude tahat do ČR své známé, rodinu a ti zase své známé, rodinu. Myslete i na své potomky, aby nemuseli chodit zahalení od hlavy až k patě a na ulici vycházet jen v neprůstřelné vestě. Snad je to jen blbej vtip.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.09.13 21:45
avatar

Ne...a uz vubec ne prislusnika Iraku...boze, to snad ani vase matka nemuze myslet vazne :(

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.