Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Lázně a diabetes

Od: takova® odpovědí: 4 změna:

Má osoba mající diabetes II typu nárok na křížkové lázně?

Díky za odpovědi

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

3x

Na náklady do lázeňské léčby se obracej na svoji pojišťovnu.

JABRAKA

hodnocení

2x

Jsem taky diabetik II. typu a myslím si, že nemáme nárok na nic. Na lázně jsem se svého lékaře nikdy neptala. Ale: protože diabetici se nemohou ve stravě odbýt čímkoliv v akci, jejich strava musí být hodnotnější, pestřejší, ale také tím samozřejmě dražší. Dříve dostávali diabetici příspěvek na stravu. Dneska už prý toto není. Bylo to projedeno ve sněmovně a na diabetiky jaksi nezbývá. Diabetik s problémem dolních končetin by měl 1 x za 2 roky mít nárok na diabetickou obuv. Nohy mě často brní, zvláště pravá, bolí i v klidu. Pan doktor nožky okoukl a řekl, že je mám na diabetika celkem v pořádku, diabetické boty nejsou třeba. Vidíte a pro pana prezidenta už našli nejlepšího ševce diabetické obuvi až ze Zlína, který mu bude tuto obuv šít. Ale obyčejná baba Jaga nemá nárok. Kdoví, zda pan doktor nebere nějaké prémie za to, když ušetří a nic pacientům nedá. Na ty lázně bych se ani neptala, podle zkušeností by mi ten můj pan doktor řekl, že nárok není. a ti ostatní nejsou lepší. Jaga.

jabraka*

Babčo,podle nejnovějších zpráv se hroutí celá lázeňská péče,takže české Lázně jdou do ...

JABRAKA

lidus*
hodnocení

0x

Stačí dojít k obvodnímu lékaři, mít u něj veškeré zprávy od odborného lékaře a zažádat aby lázně vypsal, myslím, že lázně se dávají do půl roku od zjištění nemoci. Pak už je to jen a jen na posudkářích ZP. Nárok v dnešní době nemáte na nic. Nebudu to stahovat, zde máte článek medatron.cz/...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.