Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Maximální lhůta opravy

Od: sabinne* odpovědí: 4 změna:

Dobré poledne,

poradí mi, prosím někdo, je-li stanovena (a pokud ano, tak jaká) maximální lhůta opravy? Rozbila se mi čtečka, je sice ještě v záruce, ale protože mi na ní syn omylem šlápl a zničil displej, nejedná se o záruční opravu.

Čtečka byla v opravě cca 10 dní, vyměnili mi displej za a vzhledem k tomu, že v republice je opravna jediná a to daleko, poslali mi jí na dobírku (1.400,- Kč) zpět. Po rozbalení jsem zjistila, že se obraz chvěje a nefunguje jedno tlačítko, takže jsem po dohodě s technikem odeslala čtečku zpátky do opravny..

Nyní je to již šest týdnů a ještě jim nedorazil náhradní díl... Kdybych to bývala tušila, koupila bych si rovnou čtečku novou..:( Musím čekat do nekonečna, nebo lze opravu odmítnout a požadovat vrácení uhrazených peněz?

Moc děkuji za radu,

Sabi

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

petr123*
hodnocení

3x

No, podle popisu by to teoreticky nemusela být "placená oprava" ale "reklamace provedené opravy". A tam už by platilo klasických 30 dní.

jmhad*
hodnocení

2x