Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Povolene precerpani uctu - urok?

Od: komji91 odpovědí: 5 změna:

Ahoj, jsem student a mam studentsky ucet u CSOB.Budu se ted stehovat do noveho podnajmu a stim souvisi spousta vydaju, musim zaplatit dva najmy a kauci.Na ucte momentalne nemam tolik penez , platby musim provezt jeste pred tim nez mi prijde vyplata a proto budu muset vyuzit kontokorentu, nikdy jsem to nedelal a tak s tim nemam zkusenosti.

Mam nastaveny kontokorent do maximalni vyse 5000 Kč, nejake penize na uctu mam, od banky si timto zpusobem budu muset pujcit maximalne 4000.Urok je 18,9 % p.a. az mi prijde vyplata a vrati se mi kauce ze soucasneho bytu opet budu v plusu a dluh bude splacen.

Tedy otazka: kolik zaplatim urok, kdyz si pujcim 4000 na dobu maximalne 5 dni pri uroku 18,9 % p.a.?Nikdy jsem tohle vyuzit nepotreboval a proto jsem se po tom nijak nepidil...

Dekuju za pripadnou pomoc

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pacourek*
hodnocení

0x

18,9/365 .5= urok

iz*
hodnocení

0x

Jestli dobře počítám zaplatíte 10,37 Kč.

befel
hodnocení

0x

Bude to v řádech korun, nepočítal jsem. Ale spíše mě zaráží, že si to +- nedokážete spočítat sám. P.a. je roční úrok, maximální půjčenou částku jste uvedl, kolik dní budete dlužit také... u studentských účtů je většinou vedení kontokorentu zdarma, další výdaje by vzniknout neměly. Obecně, podmínky ČSOB neznám.

joudic*
hodnocení

0x

pokud chcete debet na uctu, prestehujte se do banky, ktera ma uroky az po nevraceni penez do 150 dnu, tzn GE money, vsechno ostatni je zmrdstvi

figurek*
hodnocení

0x

raději nahlédněte do smlouvy, co v ní máte o kontokorentu a o penalizaci.

Může se vám totiž stát, že kontokorent přečerpáte o jeden haléř a v tu chvíli se proti vám rozjede mašina. Dostanete pokutu, banka vám pošle výhrůžný dopis za který si vyúčtuje 100,- a ještě vás automaticky zařadí na veřejný seznam neplatičů.