Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace - vraceni penez

Od: tomek* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

před několika týdny jsem si objednal přez internet elektroniku, zboží došlo nefunkčni a tak jsem uplatnil rozpor s kupní smlouvou a zboží reklamoval, reklamace byla vyřízena tak, že zboží je skutečně vadné, výměná není možná a tak mi budou vráceny peníze. Chtěl bych se zeptat, na co všechno mám nyní nárok, na vrácení pošotvného které jsem musel já vynaložit a také na pošotvné které si učtoval obchod když mi jej zaslal?

Děkuji za odpověd :)

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hoummy*
hodnocení

0x

Oboje by měl zaplatit prodávající, je to jen na Vás, jak se s ním domluvíte.

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Máte právo na náhradu všech nutných nákladů spojených s reklamací.

Toto není problém nikdy, jen je problém určit, co jsou nutné náklady.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]