Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
dnes jdu na pohovor do jednoho nejmenovaného fast-foodu. Jsem ještě student. Ale docela se bojím, nevíte, jak ten strach přejít? A prosím, poraďte mi, čemu bych se měl při pohovoru vyhnout a čemu ne.
Díky moc!
PS: Také mám strach tam přijít a někomu říct, že jdu na pohovor. Přijde mi to strašně divné.
Ahoj, buď v klidu, takhle chodí na pohovory mraky lidí Normálně jdi za obsluhou a řekni, že jsi dnes pozvaný na pracovní pohovor, to není ani divné, ale nic jiného
Obleč se čistě, pohodlně, ale tak nějak "lépe", žádné uválené triko a kapsáče s rozkrokem u kolen. Buď přirozený. Kdo je přirozený, je většinou také sympatický, usmívej se a neutíkej pohledem, působí to neupřímně a nesebevědomě. Pokud nemáš, tak vyčistit a upravit nehty, ruce jsou krom obličeje hlavní věc, která je z tvého těla vidět - nikdo nemá rád špinavé a okousané ruce.
Hlavně si ale na nic nehraj.
doplněno 22.08.13 12:02: Kraťasy bych nebrala. Jak dole píše Majsterjoe, na pohovory se v kraťasech prostě nechodí. Proč myslíš, že i v tomhle vedru potkáš lidi v obleku, dlouhý kalhoty i sako? Protože třeba na obchodních jednáních se předpokládá nějaký slušný dresscode, kde jsou krátké kalhoty tabu. A tu hodinu to přežiješ, hoď do auta nebo batohu kraťasy a hned se pak můžeš převléct
Oblékla bych si slušné tričko, dlouhé džíny nebo pláťáky a uzavřené boty.
Ahoj, Marti! Díky moc za odpověď.
Tak nehty zastřižené mám, meju si je pravidelně, takže to není problém.
K tomu oblečení - nevím, nevím, džíny se mi moc brát nechtějí, jelikož je docela teplo. S rozkrokem u kolen nechodím nikdy . Tak asi vemu normální kraťasy a tričko, nic víc nevím.
Ty kratasy bych opravdu vymenil aspon za ty rifle. Ja vim, neni to pohodlne, ale je to vkusnejsi. Nebo nejake lehke letni kalhoty, ale urcite dlouhe.