Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
dne 20.7.2013 jsem zaslal na reklamační oddělení jedné firmy elektronickou verzi reklamace zakoupeného zboží, bylo mi odpovězeno že reklamaci přijímají ( domluva probíhala přez e-mail). Poté jsem zboží zabalil, přidal písemnou verzi žádosti o reklamaci a odeslal, balík byl převzat 26.7.2013. Mohu se zeptat, od kdy běží oněch 30 dní na reklamaci? Děkuji za odpověď
správně, jen pro upřesnění...
doplněno 20.08.13 12:28:Bavíme se o doručení předmětu reklamace, nikoli doručení slov o reklamaci...
ale doručeni čeho, vůle k reklamaci, nebo samotné věci?
z této stránky dtest.cz/..., to vyplývá spíš pro oznámení vůle k reklamaci
Děkuji
Pri uplatneni reklamace to znamena, ze vadnou vec musi prodejce, servis prevzit, aby ji mohli reklamovat.
doplněno 20.08.13 11:48:Si predstav ze bys jim vadny vyrobek poslal az vcera, ac teda tva komunikace probihala 20.7. To by do dneska urcite nestihli, takze uz z logickeho hlediska...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.