Nesamostatná mamka

Od: Datum: 03.09.13 23:34 odpovědí: 13 změna: 04.09.13 17:50

Dobrý večer, píši zde již pod velkým tlakem vnitřní nálady. Je mi 21 let a zatím bydlím u rodičů (matky), nemám žádné sourozence. Od malička jsem takto celkem v pohodě vyrůstal. V době studia SŠ jsem často přemýšlel o tom jak jednoou doma oznámým, že se stěhuji pryč. Jak budu jednou někde trávit Vánoce, když je mamka sama, atd. Nyní studuji VŠ a k tomu se snažím podnikat, vzal jsem si úvěr na bydlení, které v současné době realizuji. Díky tomuto všemu jsem během tohoto léta byl doma jen pár dní. Vždy jsem někde byl pracovně, doma jsem se zastavil jen na otočku a zase jsem na několik dní odjel. Začal jsem si všímat toho, že to mamce trochu vadí. To mě ale nijak netrápilo, protože jsem prostě musel být pryč, abych mohl platit úvěr, realizaci bydlení a všechny další poplatky. Má matka pryšla před časem o práci a tak se v nedávné době snaží o drobné podnikání a neustále po mě něco chce. Chce po mě vysvětlovat úplné základy na PC, z čehož úplně vyšiluji a i když se ze začítku snažím být ochotný, některé otázky mě zcela dorazí a začínám pěnit. Nejvíc mě dokáže naštvat když poslouchám, že se na chvilku nezastavím, abych jí něco vysvětlil, a že jsem jí slíbil to a to. Vždy jsem jí vše vysvětlil, asi mě neposlouchá a pak si stěžuje, že jsem se na ní vykašlal. To už asi dlouho nevydržím. Už jsem si dnes říkal, že asi bouchnu a řeknu co si myslím. Štve mě poslouchat jak je všechno špatně, jak dřív nešlo to a to, a jak to stojí za prd. Mě třeba zase štve, že má mamka ve svém věku nemá žádného partnera, nemá žádný majetek, nemá žádné know how, nemá nic. Mě je 21 let, začínal jsem (začínám) taky s ničím, ale snažím se to změnit, tvrdě pracuji a i za to jsem kritozován, že to prý nikam nevede. Četl jsem jednou o tom, že některé matky nenavazují žádné partnerské kontakty kvůli svým dětem. To je asi i případ mé mamky, což mě ale hrozně štve jednak kvůli ní a také proto, že si myslím, že můj problém v n