Nejste přihlášen/a.
Pekny den,jak je to...muj syn /student VS/ jde za svedka na svatbu spoluzacce jdou i jiny spoluzaci,proto se slozili na spolecny svatebni dar kazdy prispel 1500,-kc.Ted muj syn resi problem,ze jako svedek se dostavi na svatbu 1. a dar prinesou,az pozdeji.Tak mi zdelil,ze potrebuje jeste dalsi penize na dalsi dar,protoze on je svedek?Ja si myslim,ze to,uz neni nutne?Tak jak to je?Aby nebyl za blb...Dekuji za Vase nazory
Chápu to správně, že student VŠ si své matce řekl o peníze na svatební dar pro kamarádku? Dokonce o další peníze na další dar? Copak nemá vlastní peníze, nechodí na brigádu, nemá něco našetřeno? Taky studuji VŠ a hanba by mě fackovala, kdybych si rodičům řekla o peníze na dárky pro kamarády.
Další dar kupovat rozhodně nemusí. Má snad pusu, tak nevěstě prostě oznámí, že dárek dostane společný ode všech, až přijdou.
Claire, nebuďte k tazatelce tak přísná, ono to vůbec nemusí být tak, jak chápete. I mně se občas dospělé a vydělávající děti svěří, že potřebují peníze na něco nečekaného. Nechtějí je po mně a já jim je nedám, jen se mezi řečí svěří a povzdychnou si.
Jinak pro tazatelku - nic dalšího nekupovat.
Jistě, je možné, že to bude tak, jak říkáte, možná to paní jen nevhodně formulovala. Vy píšete, že se Vám děti svěří, což je samozřejmě normální, ale tazatelka napsala, že jí syn sdělil, že potřebuje další peníze... tak jsem si představila, že přišel s nataženou dlaní. Stejně si ale myslím, že není problém budoucím manželům říct, že dárek dostanou společně od všech spolužáků. I kdyby chtěl koupit ještě něco extra, když jde za svědka, tak přeci stačí jen nějaká maličkost, jen něco pro štěstí, laciného, ale od srdce.
doplněno 19.08.13 12:34:A vida, podle posledního příspěvku tazatelky jsem se původně nemýlila...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.