Problemy s erekci po chemoterapii

Od: Datum: 14.08.13 10:57 odpovědí: 3 změna: 14.08.13 20:54
avatar

Ahoj mam pritele,ktery je asi rok po posledni chemoterapii mel rakovinu mocoveho mechyre,ten ma ted delany z tenkeho streva,je uz mimo hlavni nebezpeci ale mame ted problem v posteli. Ma nekdo zkusennosti v tomto smeru nekdo kdo poradi?diky moc predem za odpovedi


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.08.13 11:10
avatar

Já měla chemo jen Cyklofosfamid a podepisujete papír, že u ženy pravděpodobně dojde ke ztrátě menzesu a u muže to může mít vliv na erekci. Neporadím, prostě to tak je a vy se s tím musíte nějak vyrovnat. Zkuste ho poslat za sexuologem.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 14.08.13 13:20

Řešením může být penilní implantát, ale v ČR to není zatím příliš rozšířené...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: isteron
Datum: 14.08.13 20:54

Nemá priateľ náhodou vysoký krvný tlak? Ja som mal nasadené lieky proti hypertenzii v 33. roku života. Erekciu som stratil o 10 rokov. v 43. roku života, až doteraz . A so ženami mám pokoj, už mám 70 rokov.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.