Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Řidičský průkaz - zákaz od rodičů

Od: kkozelik* odpovědí: 28 změna:

Ahoj,

přišel jsem za rodiči že si chci udělat řidičák. Oni mi to zakázali, že prý jsem cholerickej magor, kterej by mohl zabít sebe nebo někoho jiného. Vůbec si tak nepřipadám. Je mi 21 let, studuji, pracuji (jsem finančně nezávislej, ale nechci stejně dělat nic proti jejich výslovnému zákazu), spíš introvertní, mám slečnu, průšvihům se vyhýbám, nepiju, nekouřím, mezi mé koníčky patří sport, turistika, práce s dětmi. Takže nic, co by vypovídalo o mé agresivní povaze. Nadruhou stranu nechci řikat, že si někdy nezanadávám, když mě něco naštve. To asi každý.

Spíš si myslím, že to je tím že jsem jedináček... Mamka mě učila na ZŠ jako učitelka. ..Když nepřijdu do 22h domu (což se moc neděje) okamžitě mi přijde SMSka kde jsem. To vše o něčem vypovídá. Určitě si to umíte představit.

Jak rodičům vyvrátit svojí "cholerickou" povahu? Nejde mi jen o ridičák, ale taky mě to dost uráží. Jde zajít k psychologovi a udělat si odborný posudek na způsobilost? Jak se to dělá?

doplněno 08.08.13 20:24:

Nechápu, jednu věc. Proč se mě nebojí pustit do skautského oddílu (jsem jeden z vedoucích), kde mám daleko větší zodpovědnost než na silnici. A průšvihy tu bývají daleko větší. Co kdybych já, "cholerik", hodil sekyru po dítěti co mě momentálně naštve? Bůhví, jaké to má hlubší důvody.

28 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x