Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny,
mám po dlouhé době zase otázku. Je docela aktuální a nepříjemná. Mám mladší sestru, které je necelých 18. Začala se asi před rokem stýkat s lidmi, kterým je přes 30. S jednimi začala chodit na hokej (jako fanoušek) a s druhými sportuje. Ale pořád máme spolu neshody. Já studuju záchranáře, takže přijdu domů, mám za sebou od rána třeba sedm zachráněných životů, jsem určitým způsobem vnitřně euforický a mám radost, a jsem rád, že jsem dorazil domů živý a zdravý a v pořádku, ale doma je sestra, která se do mě pořád nějak naváží. Snažím se s ní co nejméně bavit, ač jí mám rád, protože jsme spolu vyrůstali. Skoro už tady nebydlím, ale občas sem zavítám a většinou se pohádáme. Nemá ke mně vlbec žádnou úctu, protože u ní asi nemám autoritu. Vždycky jsem se k ní choval hezky, všechno jí dával a ve většině věcí ji upředňostňoval. Prostě jako mladší ségru. Jenže teď jak se začala paktovat s těma jejíma rádoby "kamarádama," chová se ke mně strašně, křičí na mě, posílá mě do pr**** a odcekává mi. S ničím mi nepomůže a když jí s něčím pomůžu já, tak ani nepoděkuje a když chce s něčím pomoct, pomůžu jí hned. Myslí si o sobě, jak je velká holka a nemůžu s ní vydržet. Nemá ke mně vůbec žádnou úctu. Jako ke staršímu bráchovi. Prostě mě vůbec neuznává, ale to mi nevadí, jde mi o to, že se ke mně chová jako k nějakému vajglu. Nejradši bych ji dal lepana, když jí něco říkám a ona na mě křičí. Člověk přijde prostě unavenej z nemocnice nebo ze sanitky, je vyřízenej, chce mít klid a ona dělá všechno proto, aby uškodila. Snažím se vždycky zmizet k přítelkyni, ale samozřejmě to ne vždycky jde...Už jsem jí to několikrát vysvětlovat, říkal, že ke mě musí mít úctu, ale ona vždycky jen odcekne nebo odejde a nebaví se o tom se mnou.