Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, před 3 týdny jsem objednávala ze specializovaného e-shopu Řemen převodu na Solana 50 4T. Řemen jsme vyzkoušeli v pondělí 29.7.2013 - dříve to bohužel nešlo (vrátili jsme se z dovolené), nicméně jsme zjistili, že je malý - kvůli němu skútr nestartuje - přitom je to obchod specializující se na náhradní díly na tento skútr. Chtěla jsem se zeptat, zda je možnost vrácení peněz, pokud řemen - nepoužitý - pošleme zpět.
Všeobecné podmínky nákupu, reklamace či vracení zboží jsem nikde - na webu, e-shopu, a ani v objednávkovém e-mailu nikde nenalezla.
jde o shop.mpkorado.cz/... - najdete tam někde ty podmínky?
Přečtěte si ObčZ hlavu pátoua ne nějaké podmíny, které si mohou upravit k podobě své, ale podstatný je zákon. A máte na to 14 dní bezudání důvodu! Nedávno jsem vracel mobil, rozbalený, vyzkoušený nevyhovující a prachy do páru dní přišly na konto. Teď už je to na jejich dobré vůli, žádejte výměnu.
Vím, že lze vrátit zboží do 14 dnů, tady jde o to, že jsme byli právě v tuto dobu na dovolené a řemen zkoušeli až v pondělí, to už je téměř 3 týdny od převzetí zboží. Podmínky jsem NIKDE nenašla nebo jsem "slepá" a protože nevím, jak to mají nastavené, ptám se tu na radu
Jak to mají nastavené opakuji říká zákon. Lhůtu na odstoupení od smlouvy jste prošvihli, zavolejte jim a domluvte se. Tady se to nevyřeší, jednejte se šopem. Ale ještě nezoufejte, prohledejte ten web řááádně, pokud tam nebudou obchodní podmínky, lhůta se prodlužuje - ObčZ. No a pak co bylo v dodávce přiloženo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.