Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zdali neznáte nějaké podobné stránky jako er-mail..? Děkuji předem
Kdepak ermail. To je pro lidi, kteří si naivně myslí že jim někdo bude dávat peníze za nic. Buď musíš pracovat nebo si najít nějakého kluka, který Ti všechno bude platit Jiná, legální možnost, jak přijít k penězům asi není. Btw. brigáda se dá sehnat kdykoliv i kdyby to měl být třeba jen roznos letáků nebo práce v obchodě, na benzince. Jen to nechce být lenoch a jen se válet u PC.
Všechno co je podobné ermailu je podvod, nic si tím nevyděláš. Najdi si brigádu, nebo práci. Nepíšeš kolik ti je let.
To jsem netušila , no na brigádu myslím mám čas nebo spíš už je pozdě, protože jsem stále studentka a na ten měsíc..
A to jsi před prázdninama nevěděla, že jsou peníze třeba? Co děláš celé prázdniny? Ono je lepší vymýšlet kraviny u PC jak pracovat, že jo? Promiň, nepomohla jsem ti, ale snad budeš mít ponaučení na další prázdniny.
Aha, no nenapadlo mě na dovolené si vydělávat peníze a před prázdninami mě nenapdlo že to s financemi dopadne takhle,
Jo, znám mraky podobných stránek jako je er-mail. Ale nebudu je vypisovat, předpokládám, že Ti jde o výdělek, že si nechceš jen naběhnout podvodníkům...
To opravdu nechci a na brigádu taky ne..ráda ale vyrábím šperky nebo vyšívám záložky se jménem nebo nápisy..td jse dokonce začala vyšívat zajíčka playboye
Potom zkus kontaktovat prodejce podobných serepetiček s konkrétní nabídkou, ale moc nepočítej s rychlým ziskem, i ten prodejce bude asi chtít nějakou smlouvu, případně si vezme pár Tvých výtvorů a bude zkoušet jejich prodejnost - také nebude chtít jich mít plný sklad...