Nejste přihlášen/a.
V autorizovaném servisu mi vrátili nové tlumiče s tím, že nepasují místo původních originálních. Podle údajů z faktury, stránek prodejce i výrobce mají ale přesně pasovat do daného vozidla, roku výroby a motorizace. Lze řešit tento stav reklamací? Podle mne ano, uváděné parametry zboží totiž neodpovídají skutečnosti.
Záleží na tom, jak je formulována objednávka - pokud na tlumiče pro vozidlo nějakých parametrů (výrobce, typ, rok výroby, motorizace...), pak lze dodání nevhodných tlumičů reklamovat. Pokud sis ale objednal tlumiče daného typu bez zmínky o konkrétním vizidle, bude hodně záviset na blahovůli prodejce, zda je vezme zpět a za jakých podmínek.
Ještě by - případně, připadalo v úvahu vrácení zboží (nikoli reklamace) - při nákupu přes net a do 14 dnů.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.