Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vodafone - firemní paušál

Od: kkozelik* odpovědí: 1 změna:

Aoj, mám firemní paušál od Vodafonu. Tzn, že jsem podepsal papír o převodu práv na zaměstnavatele. Ted mám ale problém, že když chci zavolat na linku operátora a chci mluvit s člověkem (ne s automatem), tak mě to k němu nepustí, protože to po mě chce uživatelské heslo, které má každý nefiremní zákazník vodafonu. To staré heslo, které jsem měl jako nefiremní zákazník nefunguje. Nevíte jak se tedy dovolat operátorovi?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

koukolik
hodnocení

0x

požádat zaměstnavatele o sdělení nebo zresetování hesla ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]