Dobrý den, mám takový zvláštní problém a nevím jak ho vyřešit. 1. přecházel jsem od O2 k Vodafonu - přišla mi SIM karta Se vším všudy 2. asi za 3 týdny jsem přešel k firemnímu tarifu (také vodafone) - zaměstnanec MŠMT - sleva 70% 3. přešel jsem na nový firemní tarif a dostal jsem novou SIMkartu (pořád mám stejné číslo) 4. přišla mi od vás SMSka že mám uhradit cca 3300 a 1600 za minulé zučtovací období Co to mý být? Nevím za co to je. Nikdo se semnou nechce bavit, protože moje číslo spadá pod firmu. Děkuji
Budete to muset řešit s firmou, pod niž jste se svým číslem přešel. Podle mých zkušeností účtuje Vodafone férově. (Za 7 let se mi ani jednou nestalo, že by mi něco fakturoval neoprávněně.)
určitě se snažte zjistit, proč a za co Vám účtují a nenechávat to bez povšimnutí nebo se nevyhnete následné exekuce, jak tyto firmy u neplatičů (i takto malých částek) postupují
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.