Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám takový dotaz. Hodně lidí mi říká, že se chovám jako holka a ptají se mě jestli nejsem na kluky, což nejsem. Jak bych se měl chovat jako normální kluk? Popravdě se asi správně nechovám. Baví mě zpěv, tanec, hraní na klavír a kytaru, móda, čtení, jazyky, starat se o děti (chtěl jsem být učitel), herectví, vaření... Vím měl bych s něčím přestat, ale bojím se, že to potom nebudu já, ale pro sebe chci to nejlepší, takže poradil by mi někdo, jak se chovat jako normální kluk? Předem díky za odpovědi
myslíš, že chlap který zpívá, tancuje, hraje na klavír, umí vařit a dbá, aby nechodil oblečený jak strašák do zelí, ten musí být na kluky?
Jestli zvládáš všechno co jsi vyjmenoval, pak ti dávám palec nahoru , protože to všechno časem uplatníš. Jestli budeš chtít sbalit nějakou svoji vyvolenou, pak ji spolehlivě sbalíš na tanec, na klavír a na zpěv. Když ti bude víc let, pak ji spolehlivě sbalíš na starost o případnou rodinku a když jí uvaříš dobrý oběd, pak tvoje hvězda okamžitě vysoko stoupne.
Tak ti radím, neposlouchej kyselé řeči a dělej to co umíš, to co tě baví, buď sám sebou atd.
Jako normální kluk? Nedat na řeči ostatních a mít svůj názor. Na tvých hobby není nic špatného. Jsi prostě kulturně a umělecky založený a v budoucnu najdeš holku, které to bude imponovat.
Za sebe můžu říct, že když má chlap rád děti a umí uvařit, tak je to pro mě dost přitažlivé. A klavír nebo kytara, to je...
A takových je nás hodně.
Nezavděčuj se ostatním, ale sobě.
Pokud jednou v životě ustoupíš od svých zájmů a koníčků jen proto, že to okolí nevoní, tak už pak budeš ustupovat pořád.
Nedej si do toho kecat a svým koníčkům se věnuj Předpokládám, že se pohybuješ mezi dorostenci, náctiletými či prostě mladými lidmi, kteří těžko vydejchávají individualitu a to, že někdo nezapadá do hetero a podobných škatulek. Ono jim to časem docvakne, neboj
A pokud ne, přátelit se s nimi přece nemusíš. Máš na výběr, můžeš se obklopit takovými, pro které budeš normální fajn kluk.