Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Záruční list - je nevyplněný - co s tím?

Od: milanp® odpovědí: 7 změna:

Často se mi stane, že si něco koupím v Alze, Mironetu, Mall.cz ... atd. nějaké zboží (laptop, mobil, foťák) a poté, co rozbalím krabici tak zjistím, že záruční list není vyplněn. Má vůbec smysl tento zár. list schovávat?

Někdy má záruční list formu jakési brožury, ale pokud není vyplněn a bez razítka, tak pak asi nemá smysl jej mít, nebo ne?

doplněno 21.07.13 11:15:

@fribble: jde mi o to, že pokud si schovám paragon, pak bych prázdný záručák mohl vyhodit. Ať se zbytečně nezavaluji papíry...

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hahanaj*
hodnocení

1x

u nás to dělá na prodejně taky , říká vyzkoušejte si to doma a přijďte si záručák potvrdit - potvrdí mi ho dodatečně

 

fribble*
hodnocení

1x

K záručáku si připněte fakturu nebo paragon a dál neřešte. Stejně případnou závadu budete reklamovat u prodejce a ten si poradí.

miroslav3

Informoval jsem se v obchode, k tomu vadnemu vyrobku v pripade reklamace s paragonem doporucuji take prinest originalni krabici nebo baleni. Je to z duvodu identifikace, jelikoz je tam nekolik cisel, kodu, barkodu apod. ktere na vyrobku nemusi byt.

 

buss
hodnocení

1x

A proč to vybalujtete až doma, to se ani nepodíváte co v krabici je, pokud neřeknou, když něco, přijďte, vyměníme. V krabici se sám nevyplní. Také si o vyplnění můžete říct, tak na co si stěžovat? Nechat vyplnit, pro případného exekutora i kdo kupoval. Ale máte paragon, což na reklamaci stačí.. Ale co když je v záručáku nadstardandní záruční doba?

miroslav3

Mnohokrat jsem si zbozi objednal pres internet a tento zarucni list neni vyplneny.

 

uska*
hodnocení

0x

Je to běžné. K záruční opravě těchto drobných spotřebičů vám stačí prázdný záruční list a paragon. Někdy servisy chtějí jen paragon, který slouží i jako záručák. Některé firy nabízejí potvrzení záručáku při zpětném zaslání po odkontrolování výrobku. Před nákupem kdekoliv si napřed přečtu podmínky reklamace, dělám to vždycky.

doplněno 21.07.13 11:09:

*firmy

doplněno 21.07.13 11:19:

Já reklamace neřeším přes prodejce, ale přímo se servisem. Zkrátím tím dobu reklamace. A stává se, že připojím prázdný záručák s paragonem a vrátí se mi opět prázdný záručák, ale je utřžen jeden dílek v záručáku. Ne všechny záručáky mají tyto dílky k odtržení... oprava č. 1, oprava č. 2 atd

 

hahanaj*
hodnocení

0x

dnes už stačí k reklamaci pokladní blok

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]