Záruční list - je nevyplněný - co s tím?

Od: Datum: 21.07.13 11:00 odpovědí: 7 změna: 13.02.15 10:01

Často se mi stane, že si něco koupím v Alze, Mironetu, Mall.cz ... atd. nějaké zboží (laptop, mobil, foťák) a poté, co rozbalím krabici tak zjistím, že záruční list není vyplněn. Má vůbec smysl tento zár. list schovávat?

Někdy má záruční list formu jakési brožury, ale pokud není vyplněn a bez razítka, tak pak asi nemá smysl jej mít, nebo ne?

doplněno 21.07.13 11:15:

@fribble: jde mi o to, že pokud si schovám paragon, pak bych prázdný záručák mohl vyhodit. Ať se zbytečně nezavaluji papíry...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.07.13 11:03

u nás to dělá na prodejně taky , říká vyzkoušejte si to doma a přijďte si záručák potvrdit - potvrdí mi ho dodatečně

Ohodnoceno: 1x
 
Od: uska®
Datum: 21.07.13 11:08

Je to běžné. K záruční opravě těchto drobných spotřebičů vám stačí prázdný záruční list a paragon. Někdy servisy chtějí jen paragon, který slouží i jako záručák. Některé firy nabízejí potvrzení záručáku při zpětném zaslání po odkontrolování výrobku. Před nákupem kdekoliv si napřed přečtu podmínky reklamace, dělám to vždycky.

doplněno 21.07.13 11:09:

*firmy

doplněno 21.07.13 11:19:

Já reklamace neřeším přes prodejce, ale přímo se servisem. Zkrátím tím dobu reklamace. A stává se, že připojím prázdný záručák s paragonem a vrátí se mi opět prázdný záručák, ale je utřžen jeden dílek v záručáku. Ne všechny záručáky mají tyto dílky k odtržení... oprava č. 1, oprava č. 2 atd

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fribble*
Datum: 21.07.13 11:11

K záručáku si připněte fakturu nebo paragon a dál neřešte. Stejně případnou závadu budete reklamovat u prodejce a ten si poradí.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: miroslav3
Datum: 13.02.15 10:01

Informoval jsem se v obchode, k tomu vadnemu vyrobku v pripade reklamace s paragonem doporucuji take prinest originalni krabici nebo baleni. Je to z duvodu identifikace, jelikoz je tam nekolik cisel, kodu, barkodu apod. ktere na vyrobku nemusi byt.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 21.07.13 11:36

A proč to vybalujtete až doma, to se ani nepodíváte co v krabici je, pokud neřeknou, když něco, přijďte, vyměníme. V krabici se sám nevyplní. Také si o vyplnění můžete říct, tak na co si stěžovat? Nechat vyplnit, pro případného exekutora i kdo kupoval. Ale máte paragon, což na reklamaci stačí.. Ale co když je v záručáku nadstardandní záruční doba?

Ohodnoceno: 1x
 
Od: miroslav3
Datum: 13.02.15 08:05

Mnohokrat jsem si zbozi objednal pres internet a tento zarucni list neni vyplneny.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.02.15 08:40

dnes už stačí k reklamaci pokladní blok

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.