Alza - reklamace

Od: Datum: 16.07.13 19:30 odpovědí: 13 změna: 19.07.13 21:59

Dobrý den mam dotaz jakou máte zkušenost s Alzou při reklamaci.Jak probíhá reklamace např noteboku, který jsem si u nich objednal a nechal přivést poštou na dobírku?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.07.13 20:05
avatar

Reklamace probíhá klasicky, jako v každém jiném obchodě. Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů, záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v opravě. NTB můžete zanést přímo na pobočku (pokud máte nějakou blízko bydliště), nebo jim ho zaslat poštou. Info kam poslat mají jistě na stránkách. Osobně bych ho poslal až po telefonické domluvě pro jistotu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ar*
Datum: 16.07.13 20:21

Já mám s Alzou špatné zkušenosti, reklamace nakonec dopadla vrácením peněz, nějakých 30 dnů ze zákona je celkem netrápilo. Peníze jsem dostal až po 1/2 roce. Já osobně jsem s Alzou skončil.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.07.13 20:22
avatar

a je to aktuální nebo léta staré?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: aroff
Datum: 16.07.13 23:05

Tak čerstvé to není. Je to asi dva roky, možná tři. Od té doby tam nenakupuji, stejně nejsou ani nejlevnější.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.07.13 21:50
avatar

já u Alzy reklamoval a bez problémů jediný co mi akorát štvalo je to že beze zbytku vždy využili 30dení reklamační lhůtu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.07.13 21:56

Mě ukradli CD s ovladačema. Byl jsem je donucen zdarma stáhnout!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.07.13 21:59
avatar

Já jsem reklamovala mobil, po 30 dnech mi řekli, že ho ztratili a vyplatili mi peníze. Za mě alza taky ne.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.07.13 18:23
avatar

no,když Vám vrátili peníze, tak nemáte být nespokojená. Za chybu mobilu může výrobce, alza snad ne.!Kupoval jsem tam jen pár věcí a bez problému.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.07.13 18:26
avatar

Mě naštvalo to, že mi 30 dní "zadržovali" mobil, který byl v té době už dávno ztracený. To mě štve.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jirbar*
Datum: 19.07.13 21:59

Mně se omlouvají, že nestíhají. No když to nestihnou za 30 dnů aspoň zruším smlouvu a koupím novější tablet.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.07.13 22:52
avatar

Už jsem to sem někam psal. Volal jsem jim, jestli se dá reklamovat přehřívající se notebook. Když jsem se konečně dostal přes ten ******* automat, bylo mi na tento dotaz sděleno, že mne přepojí někam, kde o tom víc víc. Skončil jsem zpátky u toho automatu.

Nakonec jsem se nasral a konektor si opravil sám, Alzu už nikdy.

doplněno 16.07.13 23:24:

A já v Alfě, 18.5. jsem tam nechal 5.405 Kč.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.07.13 23:17
avatar

S reklamací vlastní zkušenost nemám, ale registruji dost stížností na průběh. I když nakonec snad každou reklamaci vyřídí kladně. Hodně lidí, kteří dříve nedali na Alzu dopustit, teď nakupuje v CZC, který je v mnoha případech levnější.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 17.07.13 11:25

pošlí mi ho přímo do autorozivaného servisu jje to pohodnlejší a rychlejší

napíš znáčku notebooku pošlu ti kontakty na servis

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.