Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přivýdělek oficiálně opravy

Od: acer® odpovědí: 12 změna:

Dobrý den. Mám následující dotaz. Pracuji jako zaměstnanec a zaměstnavatel za mě platí a odvádí co má. Chtěl bych si přivydělat opravou aut ve vlastní dílně u domu. Jsou nějaké možnosti si otevřít živnost a pak mít možnost vystavit fakturu lidem co případně jendou,dvakrát za týden přijedou? Doposud lidi nejsou, ale mohli by být. Potřebuji vědět, jestli ten živnostenský list se váže na otevření autoservisu, nebo se dá jen tak založit a pak si kutit v dílně a když by bylo potřeba tak vystavit na provedenou práci papír. Myslím si , že tak jednoduché to nebude, ale přece se ptám. Viděl jsem spoustu lidí co začínalo v mnohem horších podmínkách. Děkuji za radu.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

michal5
hodnocení

0x

Budete to mít jako vedlejšák.Živnost Vám vydají,pokud splnujete podmínku pro vydání živnosti. Provozovnu nahlásíte stejnou adresu, kde máte dílnu. Žádný problém v tom nevidím. Zdravím.

iz*
hodnocení

0x

Nejde-li o podnikání ve stejném oboru, v jakém působí Váš zaměstnavatel (zjistíte v rejstříku), nebudete muset zaměstnavateli nic sdělovat.

Pokud by šlo o stejný obor, potřeboval byste před začátkem podnikání písemný souhlas zaměstnavatele.

Viz zákoník práce (§ 304, odst. 1 až 2)

hodnocení

No je to stejný obor. Teď otázka, zda to povolí. Děkuji

doplněno 14.07.13 06:06:

Perfektní, to jsem potřeboval vědět. Ještě zbývá ta dílna. Je to podmíněné nějakým otevřením provozovny -kolaudací-povolením , nebo stačí jen otevřít živnost a v dílně kutit a vystavovat doklady. Děkuji

daniell*

Musí splňovat pravidla BOZP (bezpečnosti práce) takže třeba stará stodola s hnijícímy trámy a uloženým nukleárním palivem pod zemí není nejvhodnějším objektem. Prostor musí být dobře větraný , splnovat higienická opatření , být vybaven pro případ požáru (hasicí přístroje)

cyril*

Provozovna musí být zkolaudovaná pro daný druh činnosti.

hodnocení

0x

Dobrý den,