Nugety v Lidlu

Od: Datum: 06.07.13 20:35 odpovědí: 18 změna: 08.07.13 08:56

Dobrý den chtěl bych se zeptat nedávno jsem byl v lidlu když je tam ten americký týden no a chtěl jsem si koupit nugety jenže světe div se oni je tam neměli dival jsem se v mrazáku kde by měli logicky být ale nebyly minule když jsem tam na ten americký týden byly v mrázáku.Je možné že už se vyprodali?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.07.13 20:53
avatar

Ano je to možné a proč jste se nezeptal přímo personálu?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: polop*
Datum: 06.07.13 21:26

Personálu jsem se ptal a žena mi odpověděla že by tam měli být když jsem odpověděl že tam nejsou tak se šla podívat k mrazáku a řekla že se omlouvám že nejsou.

Datum: 06.07.13 21:33
avatar

vyprodane , banda bere

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 06.07.13 21:36
avatar

Jo, pak se stačí jít podívat k nejbližšímu ťamanovi, určitě jich má plný regál *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.07.13 22:20
avatar

Nevím co jsou Nugety, ale zato znám tuto "politiku" obchodních řetězců. Já musím kupovat v Penny, protože je nejbližší. Jezdím na nákupy na kole, auto nemám. Velice často se stává, že když je něco v nabídce, nebo "akci", a já tam jedu jako blbec na tom kole, tak i když přijedu hned první den, tak to zboží není. Jelikož nepatřím k lidem, kteří sklopí ušiska a jdou smutně dál, tak vyhledám nějakého zaměstnance a dožaduji se vysvětlení. Toho se mi dostane. Řeknou, že zrovna toto zboží právě oni nedostali, že oni za to vinu nenesou. Na otázku kdy ho tedy obdrží, je mi odpovědí vzteklé pokrčení rameny. Ale já se nedám a hlasitě protestuji. No, ničeho nedosáhnu, asi to v Penny takto chodí. Tedy určitě v tom našem. Ale už jsem se tím stala známou a všichni zaměstnanci si mne pamatují. :D Navíc odmítám nadzvedávat svou kabelu v košíku, jestli jsem si pod ní náhodou neukryla vanilkový cukr za účelem krádeže. Posledně se stalo, že jsem měla v kabele soukromý nákup z jiného obchodu. Nebylo toho moc a měla jsem účtenku. Ta osoba u kasy nějak zahlédla, že v té tašce něco je a položila mi otázku, zdali může do mé tašky nahlédnout. To si naběhla. Odpověděla jsem stroze že NE! Ale jestliže mne podezírá z krádeže, tak ať zavolá policii a té já svou kabelu klidně prohledat nechám. Ale že na ni v zápětí podám obžalobu za neoprávněné nactiutrhání. Ani nemukla, upřela oči před sebe a já odkráčela. Já už mám toho dost. Nikde jinde jsem se s takovým jednáním nesetkala. Je to jenom u nás, tady v Poděbradech. A ještě jednu informaci. Dávejte si pozor na ceny pod zbožím. 4.7. jsem byla zase nakupovat. Všimla jsem si manažera v obleku, s notesem a tužkou, který veledůležitě chodil po obchodě a zapisoval a zapisoval. Větší pozornost jsem mu nevěnovala. Ale! Pak jsem jsi koupila Bref WC 2x 50, který byl v akci za 29.90. kč. ten jsem si vhodila do košíku, neboť to je slušná cena. Jenomže u kasy jsem za něj zaplatila 79.90 kč. Což je dost velký rozdíl.S kasírkou jsem se nebavila a okamžitě se vydala za oním "kravaťákem", a požádala ho o vysvětlení. Ono to bylo totiž tak, že zboží v tom regálu nekorespondovalo se zbožím v akci. Malým písmem tam bylo napsáno, že jde sice také o "záchodové duo" , ale jiné značky. A to stálo těch třicet korun. Jenomže já jsem zákazník a nejsem povinna zkoumat, zdali je zboží správně vystaveno pod správnou cenou. Manažer ani nemrknul, neboť ihned pochopil, že mám pravdu. Přivolal vedoucí obchodu a té přikázal, aby mi okamžitě vrátila 50 kč, a prodala mi ten produkt za cenu, která pod ním byla uvedena. Určitě ji sprdl, bylo to na něm vidět.

Možná, že se někdo nyní rozhořčí nad mou tvrdohlavostí. Ale tomu vzkazuji, že i on je zákazník a že že kdyby byli všichni kupující důslední, nebylo by nás tolik "napálených". Každé zaměstnání má svá úskalí. Když budu zaměstnanec obchodu a mou prací bude dávat zboží do regálů, tak to budu dělat poctivě a ne liknavě, jen abych si odkroutila osm hodin. Tak, to jsem toho zase napsala. Asi to ani nikdo do konce nepřečte, ale to je jedno.

Ohodnoceno: 4x
 
Od: mowla*
Datum: 06.07.13 22:25

Suzy, já si to přečet´... :-D

A musím se přiznat, že až na ty ´slevy´ (nekoukám po slevách, nevím, co je kdy a kde v akci - jsem prostě ´líný´) se chovám podobně - já jsem zákazník, já ten obchod živím - takže ze mne tam nikdo ´blbce´ dělat nebude...

;)

doplněno 06.07.13 22:54:

"Tam" si čtu hodnotnější literaturu... :-D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.07.13 22:50
avatar

Fajn, mowlo. Tak to už jsme dva. Co je v akci já vím, neboť mi to chodí do schránky a já si to studuji v jedné malé místnůtce *smich*.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.07.13 21:22
avatar
Nejen v peny mám špatnou zkušenost a taky se nenechám. U nás byla nová arogantní prodavačka, manželka chtela platit kartou,ale nešel jim terminál, tak byla nucená zaplatit dvoutisicovkou, kterou nám chvíli předtím vyplivl bankomat . Načež nám řekla na celý obchod,ze ji podstrkujeme falešnou. Nějak jsme těch ani ne sto korun dali tedy dohromady, prodavacce jsem řekl, at si hledá novou práci. Taky před vsema . Doma jsem napsal na vedení stížnost a od té doby jsem ji neviděl. Neřeknu, terminál se pokazit může, ale na bankovky ma každá normální prodejna alespoň fixy.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.07.13 22:58
avatar

Já si to taky přečetl celé, s těmi chybějícími akcemi máte pravdu. Ale prodavačky za chybějící zboží opravdu nemohou, neovlivní jestli jim ho sklad pošle nebo ne. Pak někoho sprdnete neprávem, tudíž byste měla seřvat nákupčího daného řetězce, že toho objednal málo, ne prodavačku :D. Co se týče kontroly u kas a nadzvedávání tašek. Pokladní dělá jen svou práci. Možná netušíte, že na pokladní chodí tzv. testovací nákupy a věřte, že pokud by kontroloři zjistili, že tohle neprovedla, tak ji hrozí i vyhazov. Takže se na to podívejte i z druhé strany, ta pokladní vás o to nežádá, že se zrovna nudí. Věřte mi, že i té pokladní je to nepříjemné zákazníky o to žádat. Co byste dělala vy na jejím místě? Flinkala to a riskovala tak nepříjemnosti se zaměstnavatelem, nebo dělala to, co se od vás žádá? Cituji vaši větu : Když budu zaměstnanec obchodu a mou prací bude dávat zboží do regálů, tak to budu dělat poctivě a ne liknavě, jen abych si odkroutila osm hodin. Myslím, že touhle větou jste odpověděla na mou otázku ;)

Na druhé straně chápu vaše rozhořčení, že si připadáte jako zloděj. Ale věřte mi, že ty pokladní vás tak nevidí.

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 07.07.13 23:03
avatar

Ohneto, souhlasím a nejsem vůbec nepřístupná Vašemu vysvětlení. Je v tom logika. Ale! Když teda je ta prodavačka tak důsledná v tom, že neúnavně žádá nadzvedávání kabel ve vozíku, proč není zrovna tak důsledná v zařazování zboží pod etikety s cenami, které k nim patří? Proč já musím trávit čas kontrolováním, zdali cena a název, uvedený pod vystaveným zbožím skutečně odpovídá realitě? Proč já musím jako zákazník, v případě, že tam třeba ani cena není, běhat ke kase a zjišťovat si cenu tímto způsobem. To si z prstu necucám, to je zkušenost. Nebo si mám teda nabrat zboží do vozíku a pak si ho u kasy třídit? Já chápu, že jsou to lidé třeba málo placení a že jim taková práce leze krkem. Ale na to, aby u kasy obtěžovali zákazníky s tou protivnou větou, abychom nadzvedávali tašky, tak tam jsou skutečně "poctiví". Tam se tedy bojí případné namátkové kontroly. Ale co já, jako zákazník? Já musím běhat a zjišťovat skutečné ceny produktů. To není moje povinnost. Já tam jdu nakoupit a nebaví mne pobíhání po obchodě a dlouze pátrat po cenách. Nevím jak je to u Vás, ale tady je to tak, jak píši. Můžete mi napsat, abych chodila jinam, když jsem nespokojená. To je fakt, a ráda bych to udělala. Ale už jsem zhora vysvětlila, proč je to pro mne problematické. Takže já do toho Penny chodit budu dál, ale nic jim "nedaruji".

Co se týče toho, jak mne vidí ty pokladní, to mi je naprosto fuk. A jestli chcete něco vědět, tak bych klidně nadzvedávala třeba i sukni *smich*, nejenom tu tašku, ale to by i oni museli být tak bezúhonní. A to nejsou. Prostě mě štvou a já jim to vracím.

doplněno 07.07.13 23:24:

Také se mi stalo, že jsem si koupila nějaké domácí pantofle. Cena, kterou jsem já viděla, byla 99 kč. Viselo to nahoře na takových závěsných tabulích. Pantofle 99 kč. Doma jsem zjistila, že jsem za ně zaplatila 199 kč. Jela jsem zpátky a když jsem to paní vedoucí ukázala, tak po chvíli záhadu odhalila. Ta jednička byla překrytá jinou cedulí. Ale tohle by se stát přece nemělo! Neříkám, peníze mi vrátili a já jim zase ty pantofle. Ale já musela tam a zpátky. PROČ? Jenom proto, že oni svou práci nedělají dobře. Ale co kdybych jim já odcizila lízátko za dvě kačky, které bych ukryla pod kabelou, že! Ale to, že si nevím kolik lidí koupilo ty pitomé pantofle v domění, že jsou za 99 kč. a už se jim zpátky nechtělo, nebo třeba byli z vesnic v okolí a nestálo jim zato se vracet, tak to je v pořádku? Podle mne určitě ne.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.07.13 23:21

Každý obchod má svého vedoucího, který určitě rád zodpoví všechny dotazy a odpoví na připomínky a stížnosti. Pokladní dělají svou práci a určitě ke svým bolavým zádům potřebují sprdnutí za něco, s čím nemají nic společného. Jistě je toto jednoduší způsob svě seberealizace.

doplněno 07.07.13 23:53:

Omlouvám se, neznám Vás. A podle Vašich příspěvků doufám, že to tak i zůstane.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.07.13 23:35
avatar

Mýlíte se. Mluvím o Penny. Tam je pokladní jednou za pokladnou jindy u regálů, jindy ji zavolají jako vedoucí. Tak chytrá jsem také, že vyžaduji rozmluvu s vedoucím. Mluvím z vlastních zkušeností. Stalo se mi to při nějaké reklamaci právě u pokladny. Pokladní pravila, že zavolá vedoucí, ta přišla, peníze mi vrátila a já spokojeně odešla. Bohužel, už druhý den zase k něčemu došlo. Nešla jsem tedy obtěžovat pokladní, ale hledala tu vedoucí. Ta tam stála a bavila se s koleginí. Oslovila jsem ji "paní vedoucí", a ona že prý žádná vedoucí není. Podivila jsem se a pravila jí, že včera ještě byla. Bylo mi vysvětleno, že to kasírka řekla jen tak, že prý se to tak dělá...

A přísahám že si nevymýšlím. Všechno co jsem tady napsala je pravda. Ale věřit mi to nemusíte. A mně to ani mrzet nebude. já vím své.

doplněno 07.07.13 23:46:

A nechápu co myslíte tím, že to je nejlepší způsob k seberealizaci. Asi hovoříte z vlastních zkušeností. Neznáte mne, nevíte kdo jsem, tak byste si mohl "odpustit" tento dost nevhodný dodatek.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 07.07.13 23:37

Proc mam z Vasich prispevku pocit, ze nejezdite nakupovat, ale pohadat se a vyvolavat rozepre. Kdyz Vam tam vse vadi, tak tam proste nechodte (nejezdete).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.07.13 23:49
avatar

Vysvětlovala jsem to. Dokonce dvakrát. Takže kdyby jste se se mnou nechtěl právě Vy dohadovat a vyhledávat rozepři, otázku byste nepoložil.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: k2
Datum: 07.07.13 23:59

To bude nejakej omyl, ja otazku nepolozil. Otazka konci otaznikem. Ja pouze konstatoval.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.07.13 00:08
avatar

Vždyť to říkám. Nespletla jsem se. Dobrou noc.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.07.13 08:39
avatar

Já s tím souhlasím. Není to jen peny, ale i třeba lidl, kteří mají bordel v cenovkách a na kase účtují úplně jinou cenu. Ještě budou tvrdit, že ty rajčata jsou jiná, ale jiná tam opravdu nemají. A je mi úplně jedno, jestli sprdnu vedoucí nebo prodavačku, za to, že tam mají bordel a lidi si stěžují, tak by měli ony ve vlastním zájmu mezi sebou komunikovat. Jednomu zákazníkovi vrátí peníze, ale ten, který se neozve, nevrátí nic. Ale cenovku nechají špatnou klidně několik dní - vědomě. A kdo se nechá dobrovolně okrádat je vůl, protože jinak to nikdy lepší v tom obchodě nebude.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 08.07.13 08:56

Dobrý den, váš dotaz na mě působí dojmem, že jste snad byl nakupovat poprvé v životě.

Jedná se o běžnou praxi obchodních řetězců. I zde platí heslo, kdo dřív přijde, ten dříve mele. Proto také na většině letáků je uvedeno, že akce platí od - do, NEBO do vyprodání zásob. Jinými slovy, pokud se zboží vyprodá dříve, tak už prostě v nabídce není, protože ho bylo objednáno jenom určité množství a víc už se objednávat nebude. Pokud chcete mít jistotu, že uvedený výrobek seženete po celou dobu akce, musíte nakupovat v řetězcích, kde vám tuto záruku poskytnou - to je třeba Globus, kde je záruka nevyčerpatelné nabídky, a pokud přesto zboží nedojde, tak jej do 14 dní zajistí za stejnou cenu nebo nabídnou za stejnou cenu srovnatelný výrobek jiného výrobce. Je důležité si uvědomit, že platí svoboda volby, to znamená, nikdo vás nemůže nutit nakupovat nugety právě v Lidlu.

Další věc je, že zboží na prodejnu není přivezeno, to se bohužel stát může. Zde musíte vyčkat, než zboží dorazí, pokud ovšem vůbec dorazí. Pokud opravdu chcete nějakou věc sehnat a záleží vám na ní, musíte si přivstat a do obchodu vyrazit každý den nejlépe před otevírací dobou, pak máte jistotu, že snad něco seženete. Platí opět, kdo pozdě chodí, sám sobě škodí. Vždy je zajímavé sledovat procesí lidí před obchodem, kde už všichni mají vozíky a netrpělivě čekají, kdy už se obchod otevře.

Uvádění nesprávné ceny řetězců je také běžná praxe, jak vydělat na nevšímavosti lidí. Myslím, že se to děje prakticky všude a čert ví, určitě to bude nějaký šikovný marketingový tah. Obchodní řetězce jsou si velice dobře vědomy, že velké procento nakupujících si účtenky u pokladen nebere; to mohu ostatně potvrdit i já jako zákazník, že vždycky je u pokladen poházeno plno účtenek. Pouze malé procento lidí si účtenku vezme a prostuduje. To však udělají až doma, kdy už se jim třeba nevyplatí jet zpět, takže ještě méně lidí na "chybu" upozorní. Pak tedy řetězec musí peníze vrátit, ale zase sit ovynahradí na někom jiném.Tím nechci říci, že se chyba nemůže stát nevědomky. Může, ale mám dojem, že často se to dělá vědomě.

Hodně pracovníků v obchodě dělá různou práci. Není to tak, že by všichni dělali jednu věc, to znamená, že by třeba seděli pořád za kasou. Ano, může to tak být, ale hodně lidí dělá různé práce, které jsou zrovna potřeba. To znamená, jednou jsou u pokladny, podruhé doplňují zboží do regálů, pak odebírají lahve z automatu apod, přiváží nové zboží aj.

I vedoucí může být každý den jiná. Manažer prodejny je většinou stejný, ale vedoucí se může měnit, proč ne. Třeba v Albertu je vždy "Vedoucí dne", takže se pracovníci prostřídají.

doplněno 08.07.13 09:07:

Ještě doplním, v některých řetězcích je možné si cenu výrobku zjistit i jinak než u pokladny. Je k tomu určeno zařízení, které je volně přístupné na prodejně. Mají ho ovšem jen větší řetězce, to znamená Globus, možná i Kaufland. V Penny nebo v Lidlu asi nebude.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.