Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Měl jsem takovou nepříjemnou situaci s internetovým e-shopem s elektronikou ALZA.CZ . Vadné zboží jsem odeslal. Asi po třech dnech se prý dostane reklamované zboží na řadu. Beru. Jenže poslední změna reklamovaného zboží je někde 22.1.2009. Od tém doby kominukuji s reklamačním oddělením ALZA.CZ prostřednictvím mailu. Pokaždé mi přišla odpověď stím, že se omlouvají za zdržení apod. Asi před 14 dny jsem odeslal mail, na který mi bylo odpovězeno, že se omlouvají za komplikace a že by měla být reklamace vyřízna v průběhu příštího týdne. Ale ono nic. Co mám v tuto chvíli dělat? Už uběhla 30 dní od vyřízení reklamace. Prosím, poraďte. Děkuji moc!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.