Střevní potíže

Od: Datum: 10.07.13 17:45 odpovědí: 10 změna: 23.08.13 09:34

Dobrý den, už to bude 2. týden, co mě trápí průjem. Nevím, jestli za to může dlouhodobé užívání tablety zinku denně. Tohle se mi normálně nestává. Je to tak 1 - 2 za den a občas s bolestí břicha. Rozhodně to není takový ten naléhavý případ, kdy to neudržíte. Myslíte si, že to přejde? Co mám prosím Vás dělat? :( Předem děkuji za rady!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.07.13 18:13
avatar

Druhý týden je hodně. Já bych v počátcích začal Smektou, ta by nemusela škodit ani teď, ale ři tak dlouhé době bych určitě navštívil lékaře. (A to i kdyby teď ta smekta pomohla. Já sice píšu, že by nemusela škodit, ale mohla by překrýt vlastní problém.)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: wamp®
Datum: 10.07.13 20:11
avatar

Zdravím Vás:)Co máte dělat?Okamžitě zítra k lékaři/i to je již málem pozdě/.*hej*Zahráváte si pěkně se svým zdravím,druhý týden je naprosto šílené,můžete mít nějakou koliku,či co já vím,něco se střevy-s tím není radno si zahrávat!Stále nechápu lidi,kteří mají poměrně závažné zdravotní problémy,a nejdou k lékaři-řeší to tady s námi-proboha,je to Vaše zdraví,a to máte pouze jedno*zed*

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 10.07.13 21:23
avatar

Ahoj,proč berete zinek? Při vyšší dávce užívání zinku se může objevit průjem či nevolnost,zkuste ho nebrat a uvidíte.Nemáte-li teploty,nechutenství,nemělo by to být nic vážného.Někdy za těmito potížemi může být stres,starosti,úzkost,nebo změna stravy...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 10.07.13 22:01
avatar
Co máte dělat? Přestat polykat zinek . Doporučená denní davka je 7mg, to hravě doplnite stravou.
Akutní otrava Zn způsobuje průjem, zvracení, nevolnost, svalové bolesti a horečku. Může být způsobena iatrogenně (infúze, kontaminace během hemodialýzy). Perorální podávání Zn může vést ke gastrointestinálním obtížím, ulceracím žaludeční sliznice. Vysoké dávky Zn mohou způsobit deficienci Cu, protože při absorpci ve střevě Zn kompetuje s Cu. To může vést k anemii z nedostatku Cu.
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 11.07.13 16:32

Celý tento týden už zinek neberu a zase tak dlouhou jsem ho taky nebrala, ale průjem nepřestává...

Datum: 13.07.13 11:27
avatar
Ono to nepřestane ze dne na den. Tělo ho nevyloučí naraz ale postupně. Taky se musí srovnat střevní mikroflora , takže upravit stravu.
Ohodnoceno: 1x
 
Od: bibi*
Datum: 24.07.13 22:30

Já bych v 1.řadě zkusila probiotika. Ty by měli zabrat na průjem jako první. Pokud to nezabere,nebo zaberou jen málo, zkuste k tomu přidat třeba Endiaron proti průjmům. Stolice 2x denně je u zradvého člověka ještě pořád normální OK,ale nevím, jestli je to normální i u průjmu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: karulka
Datum: 21.08.13 15:06

Zdravím, tak co, jak to u vás dopadlo? Zlepšilo se to nebo ne? Mě teď napadlo, že jsem měla něco podobného a dle všeho to bylo ze stresu. Rozešla jsem se s přítelem, do toho jsem dala výpověď v práci, takže toho na mě bylo prostě hodně a nezvládala jsem to. Řešila jsem to endiaronem a začala jsem brát i probiotika od biopronu, jsou taky dobré na při průjmech. Beru je vlastně doteď,abych si posílila imunitu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.08.13 16:40

Už je vše dávno v pořádku . Přestala jsem brát ten zinek, ale podle mě by se tohle nemělo stát. Protože já jsem ten zinek brala 1x denně a předepsané jsou nejspíš 2x denně. Takže je to tak trochu divné. Ale přestala jsem to brát a do měsíce mi to přešlo. Teď se bojím na zinek - tablety vůbec dotknout.

Od: karulka
Datum: 23.08.13 09:34

Tak to je zajímavé, že to asi způsoboval ten zinek. Já ho beru taky pravidelně už nějakou dobu, aby se mi zlepšila pleť po vysazení antikoncepce. Mám ten s obsahem 25 mg - zinek forte a všechno je v pořádku. Možná jestli to nebylo kombinací zinku a ještě něčeho. Ale tak hlavně že už je to v pořádku :)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.