Zrušeni smlouvy o2

Od: Datum: 25.06.13 20:12 odpovědí: 7 změna: 26.06.13 13:35

Dobrý den, chci se zeptat dnes jsem z debility podepsal smlouvu s O2 s nějakým týpkem v parku řekl že si mohu na 14 dní vyzkoušet a můžu odejít byl to docela sympaťák tak jsem svolil protože všichni mojí kámoši mají O2 a jelikož tento tarif umožnuje volání a sms do O2 zdarma tak si říkám na 14 dní to je pohodička ale když jsem přišel domů tak jsem projel internet a zjistil že to podepsat takhle na ulici není seriozní jen jsem z toho obalu karty strhnul ten celofán a otevřel ale sim karta je neporušená a ani jsem ji nestrčil do mobilu a řekl že hned zítra zajdu do 02 zrušit smlouvu myslíte že mám šanci a že mi smlouvu zruší bez problémů.

Děkuji předem

Klepal Václav


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: bonie*
Datum: 25.06.13 20:24

Ano, zruší vám ji bez problémů - byla uzavřena na jiném místě než místě k tomu vhodném - např prodejna

doplněno 25.06.13 20:25:

Toto lze učinit do 14ti dnů... tedy ne že máte 14 dní na zkoušku ale ze zákona právo do 14ti dnů v tomto případě od smlouvy odstoupit
Simku neaktivujte.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.06.13 21:38
avatar

A příště už neskákejte na lep. Dnes platí čím větší metrosexuál a k*rva tím větší křivácký šmejd.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jardaneubauer
Datum: 26.06.13 08:33

Dobrý den,
pokud je smlouva realizována mimo prostory obvyklé k podnikání (například telefonicky, na webu, nebo prostřednictvím obchodního zástupce), pak máte možnost od smlouvy odstoupit do 14 dní od aktivace služby. K aktivaci dochází automaticky po doručení smluv od obchodního zástupce na administrativní pracoviště.

Pokud máte zájem od smlouvy odstoupit, pak navštivte jednu z prodejen (www.o2.cz/osobni/prodejny) a zde podejte výpověď z důvodu uplatnění zákonného nároku na odstoupení od smlouvy do 14 dní.

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.06.13 12:23

Děkuji za odpověď dnes jsem byl na prodejně a paní mi řekla že ještě nemá co rušit takže jí to obchodní zástupce asi neodnesl dala mi kopii žádosti o zrušení smlouvy akorát nevím co teď mám dělat jestli už to zruší automaticky nebo jestli tam ještě zajít

poradíte mi prosím co s tím

předem děkuji

Klepal Václav

Od: jardaneubauer
Datum: 26.06.13 13:07

Dobré odpoledne,

pokud jste již na pobočce podepisoval žádost o zrušení služby, pak není nutné žádost vypisovat znovu. Služba není aktivní, neboť k aktivaci dochází do 3 pracovních dní od podepsání smlouvy. Proto bylo sděleno, že není co rušit. Výpověď však bude zpracována po aktivaci mobilního tarifu.

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bonie*
Datum: 26.06.13 13:15

zajděte tam příští týden znovu, už jen pro váš klid

doplněno 26.06.13 13:16:

Tam vám řeknou že na vaše rč nic neevidují a bude ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: axus®
Datum: 26.06.13 13:35
avatar

A nebylo by lepsi pred zrusenim (ted uz je tedy zrejme pozde) zjistit si skutecne vyhody a nevyhody daneho tarifu / smlouvy a podle toho se teprve pak zaridit?

A ne rusit to hned jenom kvuli tomu, ze je to podle internetu "neseriozne podepsane"?

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.