Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prodloužení smlouvy T-mobile

Od: minda® odpovědí: 16 změna:
avatar minda

Dobrý den, T-mobile mi automaticky prodloužil smlouvu na další 2 roky, ale z 1.výpisu jsem zjistila, že podmínky mého paušálu Přátelé 300 se dost zásadně změnily (O volných minut, dříve jsem měla 50 kč měs.) - vědět to předem, nikdy s prodloužením nesouhlasím. Souhlasila bych se stejnými podmínkami, toto mi přijde jako podvod. Můžu se nějak bránit?

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

T.mobile a nejen ten, automaticky prodluzuje smlouvu stejnou jako byla ta puvodni. Predpokladam tedy ze ¨tarif neboli pausal se jmenuje porad stejne, ale drive ste mela urcite zvyhodneni, ktere uz ted neplati. A je to bezna vec, je to i ve smlouve napsano. Upozornuji na to i nejen SMS.

bonie*

Dnes už jen sms, tak 5 týdnů před ukončením původního závazku, ale často se stává, že sms ani nedošla, pochopitelně operátor jí má jako odeslanou :D

 

vlasatec*
hodnocení

0x
Mě to taky před dvouma rokama provedli, ale dalo se s nima domluvit, minulý týden jsem podepsal novou a ta už se automaticky prodlužovat nebude. Zkusil bych tam zavolat a rozumně se domluvit.
hodnocení

Dalo se s nima domluvit? v tu chvíli, když vás mají jistého na další 2 roky? tomu moc nevěřím... jak píše joemaster, v původní smlouvě je zřejmě malým písmem uvedeno, že může dojít ke změnám podmínek paušálu... čili s tím nic nenadělám... moje chyba... :(

doplněno 24.06.13 18:24:

ajaj... sorry, majsterjoe, omlouvám se za zkomolení nicku...

lindaf*

ano domluvit se dá, a na infolince jsou (pokud máte štěstí) i dost ochotní, zavolejte na 4603 :) rovnou v hlasovém automatu zadejte *99, dostanete se tak na asistenta, který se vám bude věnovat a bude se snažit situaci s vámi nějak rozumně vyřešit :)

vlasatec*
mno já mám firemní smlouvu takže mám trochu páku, snažili se vyjít vstříc a alespoň změnili tarif, útratu ale jen tak nesníží.
bonie*

Hlídejte si to prodlužování... nevěřte, že nebude

 

artik*
hodnocení

0x

normálně si požádejte o nabídku s tím , že chcete jít jinam .Automatické prodloužení smlouvy , neznamená , že jí máte zase na dva roky . ukončit jí můžete třeba ještě dnes .

hodnocení

vážně? to je pro mě zásadní informace, díky...

vlasatec*
jestli to tak skutečně je vám řekne t-mobile ale taky mi je divný že u mě už automacke prodloužení není a u vás ano.
bonie*

Pokud má smlouvu prodlouženou o dva roky, tak jí vypovědět nemůže, leda že by doplatila chybějící paušály, tj - 23 x 300.

To by musela být zákazníkem bez smlouvy na dobu určitou aby tohle šlo, ale zd ejsou uvedené dva roky.

 

hodnocení

0x
avatar had186

Od kdy Vám platí nová smlouva? Do třech týdnů ji můžete vypovědět. A nebo si můžete změnit tarif na nějaký výhodnější. Měl jsem taky Přátelé 300 a teď mám S námi v síti. Je ještě levnější a jelikož mám většinu známých v t-mobile tak jsem spokojen.

 

bonie*

Nemůže jí vypovědět, zřejmě máte na mysli info o uzavření smlouvy na místějiném než je zvykem - např kamenná prodejna, tady jde o prodloužení stávající smlouvy, ne o novou.

Ano, tarif změnit může.

Nevím jestli teď,to přiznávám,ale před asi půl rokem jsem takto zrušil automaticky prodlouženou smlouvu manželce bez problémů.

bonie*

v tom případě neměla dobu určitou

doplněno 24.06.13 20:49:

Je velký rozdíl mezi tím, kdy je uvedené tzv automatické prodloužení smlouvy a kdy není - automatické prodloužení je opakování toho, co bylo sjednáno ale bez všech zvýhodnění, a pak je vypršení dané smlouvy ale tariif a to všechno pokračuje dál, to není opakování, takový člověk pak může kdykoli odstoupit, protože už nemá smlouvu,je na dobu neurčitou

 

bonie*
hodnocení

0x

Jediné, co by mohlo projít j epodat stížnost, ža budete volat na ZL, tak rovnou řekněte, že voláte kvůli stížnosti, to slovo stížnost, musí zaznít!

A melte to pořád dokola, že si stěžujete..., že vás to mrzí že si musíte stěžovat... a uveďte i co by vaše zklamání ze stížnosti zmírnilo... třeba že chcete zpátky těch svých 50 minut ... Operátor na lince vám může dát i kompenzaci bez souhlasu ale bývá kolem 20ti min.

Takže trvejte na stížnosti, takové volání se odesílá na stížnostní odd, odkud se vám ozvou a bud vám nabídnou nějaké ty minuty navíc nebo se často upravuje nějaký jiný paušál a ten se nabízí.

Prostě si stěžujte... a není od věci za tři, čtyři dny zavolat znovu a zeptat se jak se vaše stížnost řeší... no se to k té původní musí dopsat ;)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]