Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Neustálé pálení očí

Od: zvedavec* odpovědí: 6 změna:

Už delší dobu trpím neustálým pálením očí (něco přes 3 roky), když jsem s tím byl u oční, tak mi napsala nějaké kapky, ale stejně mi to moc nepomáhá, vyzkoušel jsem už i různé umělé slzy, avšak opět celkem bez výsledku, máte nějakou radu jak na tento problém?

Vím, že důvodem toho je to, že dlouhou dobu trávím na pc, avšak trávím zde čas ať už kvůli VŠ, kterou studuji tak kvůli obchodování na burze, které probíhá taký výhradně elektronicky (denně cca 5 hodin před monitorem...)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Človíčku,máte syndrom suchého oka,tak alou k očnímu,nebo se Vám to ještě zhorší *hej* remedis.cz/...

doplněno 24.06.13 15:44:

Pardón,zadala jsem správný odkaz,týkající se obličeje a vyšla ta opačná strana *smich**nevi* zeny.e15.cz/...

kangaroo*
hodnocení

2x

Já si min. každou hodinku propláchnu v koupelně na toaletách oči nebo rovnou celý obličej studenou/teplou vodou a je to fajn + beru na oči speciální Kanadské kapky s borůvek a od té doby mám klid denně asi 7-8hod u monitoru.

doplněno 24.06.13 16:08:

Samozřejmě záleží na jak kvalitní monitor taky koukáte. Když jsem dělal IT servis, tak v bankách a na úřadech měl ty zaměstnanci opravdu otřesně kvalitní LCD monitory :(

zvedavec*
hodnocení

ok zkusím to aplikovat a uvidím, jinak můžu se zeptat na název těch kapek?

PS. já jsem zatím vyzkoušel takové "modré kapky" a také "vizine", nejúčinnější zatím byly asi ty modré kapky, teďkom mi však ta doktorka zrovna nasadila "allergocrom" tak uvidím, ale nějaké zázraky se moc nedějí no...

dzordz*

hodnocení

1x