Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zaměstnání v Praze pro zdravotní sestru

Od: martina47 odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

je mi 47 let, jsem ze severu Čech a pracuji jako všeobecná zdravotní sestra (léta jsem byla ošetřovatelka, mám praxi na interně, chirurgii), poté jsem si dodělala maturitu a nyní pracuji jako sestra 5. rokem (celkem jsem na LDN již 13 a je to na mně znát) :))

vzhledem k finančnímu ohodnocení, pracovní vytíženosti, náročnosti a v neposlední řadě faktu, že lepší místo je jen ze známosti, uvažuji o Praze..tak nějak doufám, že tam na mě čeká příležitost..

Prosím zkušenější o radu, názor.. zda mám šanci narazit na zajímavé místo, v případě, že nyní řeším Registraci a ovládám pouze RJ (novému jazyku se však nebráním),

předem děkuji a přeji pohodový nedělní den

Martina

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mirka1
hodnocení

0x

Milá paní bez obalu a na tvrdo, 47 let je dost na to, abyste někde začínala kariéru. Dost o tom vím a pokud by jste chtěla pracovat v LDN nebo v domově důchodců tak vám řeknu, že tam sestry propouští, protože je levněji vyjde jen sanitářka. Ve dne stačí na plné oddělení jen jedna sestra, v noci jen sanitářky. Tzn. že sestra jen na denní je servaná. Jinak prý jsou v nemocnicích ted preferovány mladé sestry s titulem BC, to neznamená ale, že nedělají špinavou práci. Můžete mít štěstí a povede se vám najít zajímavé a dobře placené místo, ale bez známosti je to jen výhra v loterii. Jestli myslíte místo v prestižní soukromé klinice, tak platí co jsem psala, spíše mladé sestřičky, fyzicky zdatné, samozřejmě angličtina nebo němčina je výhodou.

pohanka*
hodnocení

0x