Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nesprávný obsah balíčku, co dělat?

Od: fatalwir® odpovědí: 9 změna:
avatar fatalwir

Zdravím, zítra půjdu na poštu pro balíček za nemálo 3663Kč, které navíc nejsou mé, takže chci být připraven na jakoukoli situaci. Platit budu dobírkou, ale potřeboval bych naprosto přesně vědět co dělat kdyby v balíčku byla jen třeba nám všem známá cihla. Hodlám ho otevřít před kamerou a hned u přepážky, nicméně už to bude po zaplacení, takže na koho se v tomto případě obrátit? S poštou už to nic společného mít nebude si myslím. Ta doručila co měla a bez újmy (pokud to nebude zežvýkané jako od krávy, v tom případě budu reklamovat ještě než se toho dotknu). Dotaz padl, díky.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ron*
hodnocení

2x

Ano, reklamujte přímo u prodejce. Balíček rozbalte přímo na poště před pracovníkem pošty, který vám poslouží jako případný svědek.

 

ben®
hodnocení

0x
avatar ben

Dobrý den, Vy přijdete na poštu a balík bude vydán až po zaplacení. Ovšem, Vy ho uvidíte dříve a je dobré zkontrolovat, zda není viditelně poškozen obal nebo krabice zdeformována. Takový balík se nemusí převzít a musí byt sepsán o tom protokol. Pošta neručí za správnost obsahu balíku, tak je jedno, kde ho otevřete. Pokud nebude obsah souhlasit, tak jedině reklamovat u odesílatele. Myslím, že těch podvodných případů s cihlou je už méně, tak si to snad "nevyžerete" zrovna Vy. Za určitých okolností a pokud by ta cihla byla zlomená, tak by se to asi dalo reklamovat na poště, jako poškození při přepravě (to už byl jen vtípek na závěr). Zdravím!

hodnocení

No to jsem přesně říkal. Pokud to bude zežvýkané jak od krávy tak to budu hned na poště reklamovat. Právě mě zajímalo co dělat kdyby nebyl obsah správný. Obrátit se tedy na prodejce?

ben®

Dobrý den, máte pravdu, že jsem Vám poskytl informace, které už znáte. Snad tou novou bylo, že pošta (nebo jiný přepravce) neodpovídá za správnost obsahu balíku. Pouze přepravují z bodu A do bodu B. Ručí za nepoškození balíku a neporušení obalu (špatné zacházení nebo vykradení). Většina nesrovnalostí v obsahu balíku je omyl dodavatele a tak se musí řešit s ním. Pokud by šlo o zjevný úmysl poškodit zákazníka (např. ta cihla), tak je to podvod. Nejdříve bych kontaktoval odesílatele (ten už bude zřejmě nedostupný nebo "za vodou"). Pak by se to muselo ohlásit na policii, jako podezření na podvod a probíhalo by to dál nějakým stanoveným postupem. A o tom, že je dobré vědět předem něco o serióznosti dodavatele, nebudu poučovat. Ale, ta pravděpodobnost, že v tom Vašem balíku bude úmyslně nesprávný obsah je poměrně malá. Zdravím!

ladinpraha*

Fatálku, neblbni. Myslíš, že zrovna ty budeš mít to "štěstí" na tenhle legendární podvod? Snad používáš hlavu a víš co a od koho si objednáváš. Nebo patříš k těm, co pořád řeší "co by, kdyby"?

hodnocení

Normálně bych to tolik neřešil, ale kdyby se něco pos*alo tak já ty tři a půl tisíce na zaplacení ze svého opravdu nemám.

 

buss
hodnocení

0x

Pošta doručí, co je u ní podáno. Reklamovat obsah u dodavatele, prodejce není-li zjevně zásilka poškozena ceskatelevize.cz/....

 

petr123*
hodnocení

0x

Jestli to je z nějakého seriozního obchodu tak se není třeho bát.

 

hodnocení

avatar fatalwir

Tak jsem to vyzvedl a vše je OK naštěstí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]