Nejste přihlášen/a.
Nedávno jsem byla se svým přítelem na párty. Panna nejsem, ale poslední sex jsem měla před půl rokem. S přítelem jsme se chtěli spolu na té párty poprvé vyspat, ale nešlo nám to. Pouze došlo na ruční práci. Když jsem pak šla na záchod, zjistila jsem, že mám na kalhotkách krev. Nevím čím to je, panna nejsem a menses jsem taky neměla. Nevíte čím by to mohlo být způsobeno? Cítím se trapně...
honzas1, nejsi ty náhodou gynekolog samouk? Takový nehorázný nesmysl pustíš do světa?!
Je řeč o ruční práci. Neříkej, že on je takové zvíře, že jí prsty potrhal děložní čípek.
honzas, však jo, nic ve zlém, jen mě dostala neznalost mladého muže. Musíte si však uvědomit, že nejvíce nervových zakončení je na klitorisu a kolem vstupu do pochvy. Ne uvnitř vagíny a už vůbec ne na čípku!
podivejte se, gynekolog nejsem ani samouk ani nic... jen věřím tomu, co mi říkáte.. ale vypadá to že dělám chybu.. každopádně se mi to stalo už a nevím co se teda podráždí.. ale rád se nechám poučit at už nešířím nesmysly... děkuji
doplněno 18.06.13 17:27: ale já jsem nic o potrhání nenapsal.. a tuším že na čípek prstama dosáhne... ale gynekolog fakt nejsem...
Pravděpodobně došlo k mechanickému poškození, čehož jste si v tom rozpoložení vůbec nemusela všimnout (i když to někdy opravdu bolí a sex se musí přerušit). V případě infekce neteče krev, ale měla byste zapáchající nebo zvláštně zabarvený výtok, svědění, pálení apod. Pokud ke krvácení došlo jen jednou, myslím si, že to bylo jen škrábnutí
souhlasím s cocynkou, pokud bylo důvodem mechanické poškození, tak to bylo jen krátkodobé krvácení a už dávno přešlo - jestli
ne, nemá to se sexem nic společného a jde asi o menstruaci "mimo termín" - to může být i z psychických důvodů... pak záleží, jak moc je ta menstruace vzdálená od očekávané - podle toho bych řešila, jestli mám navštívit gynekologa nebo ne...