Zvýšené jaterní testy

Od: Datum: 14.06.13 08:39 odpovědí: 5 změna: 24.06.13 13:20

Dobrý den,

v únoru mi OL udělal prohlídku ve 30ti letech, mj. i odběr krve. Zde zjistil, že mám zvýšené jaterní testy ALT, AST, GMT a EBNA IgG. Nasadili jsme léčbu vitamíny - Flavobion, Essentiale, dieta, žádný pití Plus žvýkám ostropestřec.

Testy ani po několikerém odběru se dodnes nezlepšily, ani nezhoršily - stále stejné. Jiné potíže nemám, žloutenky aj. vyloučeny. Ultrazvuk jater a žlučníku bez nálezu.

Dnes mě OL poslal na odborné vyšetření do hepatální poradny od okr. města, protože dál si neví rady.

Poradí někdo o co by se mohlo u mě jednat, než budu vyšetřen v té poradně?

Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.06.13 10:58
avatar

Vy sám si trochu pomůžete asi jen dietou. Žádný alkohol, žadné tučné, těžce stravitelné jídlo a pití. Žádné rozčilování. To všechno by kapku mohlo pomoci. ;)

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.06.13 12:37
avatar

no tak pravda, říká se, že není zdravý pacient, ale jen špatně vyšetřený pacient. Něco vám najdou vždycky.

A za druhé, jak jsem se dozvěděl, lehce nabouraná játra má každý. To už je holt dáno životosprávou z doby, kdy vám bylo dvacet.

Takže vám radím, jestli nemáte žádné potíže, pak všechny jaterní problémy pusťte z hlavy, protože vám nic není. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.06.13 22:36
avatar

Játra jsou citlivá na jedy v potravě. Možná si to ani neuvědomujete a jíte pravidelně něco, co játrům nedělá dobře. Mohlo by pomoct vyřadit ze stravy silně kořeněná, pálivá jídla a všechny lilkovité rostliny - můžou obsahovat nebezpečná množství hlavně solaninu. Pro přesnější radu není dostatek informací, špatné jaterní testy mohou mít mnoho příčin.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.06.13 09:42
avatar

Nic. tam ti doktor nasadí dietu a hlavně abstinenci. Popř gastro, ale na to bych nešel. Solanin na to velký vliv nemá. Tak jak psala babkazov, za pár týdnů se to dá dopořádku. Taky to může být z léků, třeba paralen.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.06.13 13:20

může se jednat o jaterní steatosu neboli ztukovatění jater. Toto onemocnění není nijak poznat a často se objeví uplnou náhodou. více zde: http://nemoci.vitalion.cz/steatoza-jater/

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.