Nejste přihlášen/a.
Ahoj, objednal jsem si flash disk ze slevového portálu s dopravou zdarma. Už to bude 14 dní a pořád mi nic nepřišlo včera jsem volal k obchodníkovi na infolinku (ne na slevový portál) a řekli mi, že pokud to nepřijde do pátku, mám se jim ozvat znova. Kdo mi dokáže, že jsem flasku opravdu nedostal, pokud to neposílají na dobírku? Což k velikosti fleshky opravdu není nutné. Co dá dělat?
Logicky nelze prokázat, co se nestalo.
Podle mne je to naopak: Obchodník musí prokázat, že Vám zboží zaslal.
Dobírka ani doporučený balíček nezávisí na velikosti zaslaného zboží, první (dobírka) slouží k zaslání zboží a peněz za ně, doporučenou zásilkou se zase prokáže odeslání a doručení.
Jestli obchodník nepoužil doporučenou zásilku, nemůže ji v případě ztráty reklamovat u pošty. V takovém případě by Vám zboží musel zaslat znovu.
Ano, problémy je nutné řešit přímo s obchodníkem, nikoli se slevovým portálem, který pouze předá voucher.
V těchto slevových akcích bývají menší předměty (kvůli poštovnému) zasílány jako obchodní psaní, tedy bez potvrzení o podání i potvrzení o doručení. Potom je zásilka nedohledatelná, obchodník nijak neprokáže, že zásilku opravdu poslal, a nikdo nedokáže, že Vám byla opravdu doručena do poštovní schránky.
Pokud byla sleva opravdu zajímavá, pravděpodobně nejste sám, kdo ji využil, někteří obchodníci tuto možnost podcení a potom nestíhají objednávky vyřizovat, případně již nemají požadované zboží. Když obchodník komunikuje, je to ta lepší varianta, ještě máte šanci, že se problém vyřeší k Vaší spokojenosti...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.