Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,prosím o Váš názor.Obdrželi jsme vyúčtování za teplo za rok 2012.V tomto vyúčtování je uveden počáteční stav měřáku tepla nula a konečný stav 6050. V roce 2011 byl konečný stav měřáku 4121.Ten však v tomto vyúčtování není Měřáky měněny nebyly.,čísla jsou stejná. My ted máme nedoplatek za spotřebu 6050.Domníváme se ,že došlo k chybě ve vyúčtování.Jaký postup navrhujete zvolit.Velice děkuji.
Vyúčtování reklamujte písemně, přiložte kopie (scany) obou vyúčtování za r. 2011 (konečný stav by měl být počátečním stavem r. 2012). Originály si ponechte pro případné další jednání.
V reklamaci uveďte, že neoprávněně naúčtovanou část platit nebudete. Trvejte na vystavení správného vyúčtování obratem. Zašlete doporučeným dopisem s dodejkou.
Další možnost je zaslat reklamaci zaslat do datové schránky. Reklamace bude považována za doručenu v okamžiku, kdy se majitel do datové schránky přihlásí.
___ Já si v podobných případech propočtu skutečnou spotřebu a uhradím jen ji. Buď převodem z účtu nebo složenkou.
V obou případech použiji jako variabilní symbol číslo faktury, které spolu s číslem bytové jednotky (případně jiným identifikačním údajem) uvedu navíc do poznámky.
měřáky tepla mají nastavený datum odečtu, pak jedou opět od nuly. Konečná hodnota zůstává v paměti, u některých dokonce i více let.
Dobrý den, pokud si myslíte, že je ve vyúčtování chyba, tak se můžete proti němu odvolat. Mělo by to být uvedeno někde v závěru vyúčtování. Alespoň u vyúčtování služeb v našem domě je lhůta 14 dní na odvolání k tomu, kdo vyúčtování vystavil (v našem případě to je účtárna LBD). Tam Vám vše vysvětlí a pokud se chyba najde, tak ji budou muset opravit. Zdravím!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.