Reklamace bazarového zboží - skrytá vada

Od: Datum: 06.06.13 13:40 odpovědí: 10 změna: 07.06.13 09:13

Dobrý den,

prosím o radu v souvislosti odpovědnosti za skrytou vadu při prodeji použitého zboží. Na prodaném používaném kočárku se nové uživatelce objevila pro mne skrytá závada na podvozku (neměla jsem problém a žádnou závadu jsem nepozorovala). V autorizovaném servisu opraveno tak, aby byl podvozek plně funkční. Paní ale není spokojena se způsobem opravy (čekala vzhled jako přímo z výroby - bohužel kočárek se již nevyrábí a náhr. díly nejsou) a chce celý kočár vrátit. Já jsem ochotna uhradil veškeré náklady na opravu + slevu z kupní ceny a s vrácením nesouhlasím... Poradíte prosím? Děkuji...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jklk
Datum: 06.06.13 13:56

Pokud je plně funkční tak bych uhradil jen náklady na opravu a nazdar. Jestli chtěla výstavní kočár na parádu tak si měla koupit nový a ne použitý...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.13 14:09
avatar

na druhou stranu ho kupovala podle nějaké fotky. Pokud se vzhled kočárku opravdu podstatně změnil, pak by stálo za úvahu vzít ho zpět a prodat ho znovu někomu, kdo s tím bude seznámen.

Můžete se (ne)domluvit na čemkoliv. Nikdo z vás to určitě nedá k soudu, jen bude naštvaný.

doplněno 06.06.13 14:18:

pak nechápu o co jí jde. Kdyby to kula, aby z vás dostala slevu, tak to chápu. Nevěří, že oprava vydrží? Asi bych jí velmi opatrně a hlavně slušně poslal do háje. Defakcto má nově opravený kočárek... :)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: etk*
Datum: 06.06.13 14:15

tak vzhled se opravdu podstatně nezměnil... jedná se o připevnění vyskočené pružinky, která byla jinak natočena a připevněna stahovacími pásky (jelikož plast, o který se opírala již nedrží) - je to zespodu kam lidské oko normálně nedohlédne...

Datum: 06.06.13 14:27
avatar

mě to přijde, že našla teď nějakou lepší nabídku a hledá cestu jak z toho dodatečně vycouvat! Nic jiného snad ani není možné...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 06.06.13 14:13

A do autorizovaneho servisu to daval a z nej vyzvedaval kdo? Pokud ta pani, tak svou nespokojenost s provedenou opravou mela vyjadrit prave tam a ne to ventilovat pres prostrednika (Vas).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: etk*
Datum: 06.06.13 14:17

Paní řešila přepravní službou, jelikož je z jiného města...

Od: k2
Datum: 06.06.13 14:25

Poslal bych ji do haje, kdyz se ji nelibi provedeni (kvalita) opravy, at to resi s tim, kdo to opravoval.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.06.13 23:47
avatar

Ano, ma pravo reklamovat, kde koupila. Pokud navic pockala servisni firme te zncky, postupovala spravne. Penize zpet by nemohla chtit jedine u zavad, o kterych se predem vedelo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: etk*
Datum: 07.06.13 07:06

Může trvat na vrácení, i když je výrobek opravený a plně funkční a k tomu nabízím ještě slevu z kupní ceny (jako odškodnění za estetickou a nervovou újmu)? Díky.

Od: etk*
Datum: 07.06.13 09:13

Tak máme vyřešeno... paní to hrála na slevu...

Děkuji za Vaše příspěvky...

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.