Akné a homeopatie

Od: Datum: 31.05.13 11:26 odpovědí: 14 změna: 11.04.14 21:58

Dobrý den, jsem už zoufalá, ze svého akné, zkusila jsem už snad všehcno, z drogerie, z lékárny, od kožařky a nic nepomohlo. Ke kožní už ani nechci chodit, vždy mi něco napíše a buď se to nezlepší, nebo je to ještě horší. Chtěla jsem se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s homeopatickou léčbou, jestli to pomáhá. Fakt už bych zkusila cokoli jen kdyby to pomohlo... Teď jsem se objednala k jednomu čínskému lékaři na tradiční čínskou medicínu, ale říkám si jestli by ta homeopatie nebyla lepší. Nikdy jsem tyhle alternativní metody nezkoušela, takže jsem je až doteď házela do jednoho pytle, až teď jsem si o tom něco přečetla a nevím teda jsetli jmi ten Číňan dokáže pomoct :(


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 31.05.13 11:32
avatar

homeopatie je největší podvod na světě neboli bílá magie - vyhozené prachy

Ohodnoceno: 2x
 
Od: acnegirl
Datum: 31.05.13 11:48

A není ta čínská medicína taky podvod?

Od: uska®
Datum: 31.05.13 13:26

majo78 - vy máte s homeopatikama zlou zkušenost? Podělte se s námi o ní.

Až vaše tělo se dotane do stavu kde končí medicína, tak začnete hledat způsoby jak si pomoci. Ať homeopatika působí jakkoliv, já mám s nimi dobrou zkušenost. Nejde jen o zobání kuliček, ale kontrolovat zdravotní stav na přístrojích k tomu určených. A hlavně vybrat si léčitele s titulem MUDr. Naopak neuznávám máváním proutku, léčbu po telefonu nebo dle fotky atd...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.05.13 22:49
avatar

Usko, omlouvám se, odpovídám za Majo. Zlá zkušenost není žádná. Ale také není žádná jiná. Prostě klidně lze zobat kuličky, nebo kontrolovat zdravotní stav na přístrojích, pokud Vám nic opravdu nechybí a nemáte skutečné zdravotní problémy. Míním tím skutečné, ne předpokládané. Ale to je diskuze na dlouhý běh. A léčitel s titulem MUDR, tak to už jsme zase někde jinde. Kdybych o tom nevěděl své, tak bych tak vehementně neodpovídala. Ale dobře vím, že jsem se pustila do diskuze, kterou prohraji a jsem s tím smířená. Ale nedalo mi to. odpovídám dle svého svědomí a hlavně vědomí. Už dopředu vím, že nepřesvědčím. Tak to bývá. No, to nevadí. Homeopatie je přelud...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.06.13 12:30
avatar

Suzy, vřelý souhlas! ;) S lupenkou jsem chodila k vyhlášené MUDr, která dělala homeopatii. Cucala jsem poctivě maličké kuličky z několika lahviček. Víte jak to dopadlo? Psorka neustoupila a objevili mi rakovinu! *zed* Věř a víra tvá tě uzdraví?!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.05.13 21:53
avatar

Majo78: Homeopatika jsou dodnes neprobádaná a pracují naprosto specifickým přístupem. Nechce se mi to popisovat, protože je to opravdu hooodně složitý Co chci ale říct je to, že homeopatika účinkují pokaždé jinak a na každém jinak a za jinak dlouhou dobu. Hlavní je ale to, že každý lékaž musí vědět, komu má podat jakou dávku homeopatika. Potom funguje. Jenže to musí být člověk, který se tomu opravdu věnuje až na krev a rozumí tomu tak, že když tam přijdete, dá Vám určitý lék a Vy jste zdravý. Tím chci říct, že pokud Vás někdy bolelo v krku (třeba) a Váš obvoďák Vám napsal homeopatikum, které nezabralo, tak se není čemu divit, protože se to opravdu nedá střílet od boku. Není to podvod, jen Vám je musí napsat ten, kdo tomu opravdu rozumí, ale takových je oooooopravdu málo...

doplněno 01.06.13 17:54:

Zkrátka a dobře Vám homeopatikum musí předepsat lékař, který se v nich vyzná. Udělá Vám nekonečně testů, než Vám je dá. A jelikož je všichni doktoři jen tak píšou od stolu, dopadá to tak, že nikomu neúčinkují. Ale je pravda, že mě je takhle jednou doktorka střelila a pomohla mi, ale bylo to hooooodně velké štěstí a ještě větší náhoda :-D Měl jsem pořád angíny a bolelo mne v krku a ona mi dala něco, co jsem cucal každých deset minut a za několik hodin bylo po problému. Ale opravdu to byla náhoda, že se trefila. Lékař musí pacienta natestovat, což ho stojí peníze a pojišťovny by ho umlátily kvůli složenkám, tak to píšou většinou od stolu a pak to nepůsobí. Dejme tomu, že ty testy celkem vyjdou na jednoho pacienta 10 tisíc v součtu. To znamená, že on si nemůže takový účet dát proplatit pojišťovně. Proto to píšou jen tak. Pacienti tomuhle nerozumí a tak si řeknou, že to prostě je podvod a přestanou tomu věřit. Ostatně se jim nedivím. Lékaři jsou často volové, kteří určitým věcem nerozumí a místo toho, aby si to prostudovali, tak to dělají podlě sebe a pak to dopadá takhle...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 31.05.13 22:24
avatar

Cobrak, znám Vás z Vašich odpovědí a vím, že "nestřílíte jen tak od boku". Ale v tomto případě s Vámi nemohu souhlasit. Homeopatika znám z jiné země, kde se to stalo populárním před pětadvaceti lety. Věřte mi, že už tam dnes všichni vědí, že to je pouze chyták na peníze. Nechce se mi psát slovo podvod, protože nikdo ke koupi nikoho nenutí. Chceš se nechat obamalutit, dobře. Je to tvoje věc. Homeopatika ještě nikdy nikomu v ničem účinně nepomohla.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 31.05.13 22:16
avatar

Přidávávám se k Majo, nebo mayo. Omlouvám se za zkomolení nicku. Ale souhlasím s ním a vím na sto procent, že to není k ničemu. Myslím tím Homeopatii. Zlodějna! Nepíšete, kolik je Vám let. Třeba procházíte pubertou a to je také v některých případech zásadové. Někdo má pleť jako porcelánová panenka a někdo prostě ne. Také záleží na stravě a mnohém jiném.

Ale ptáte-li se, zdali je homeopatie účinná, tak tedy určitě není. Je to chyták pro důvěřivé lidi. Nevím, zdali pomůže čínský lékař. Já si myslím, že pomůže čas, pokud jste v pubertálním věku.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: uska®
Datum: 31.05.13 22:40

Homeopatika ještě nikdy nikomu v ničem účinně nepomohla. Jak to můžete tvrdit, vy jste děda Vševěd? Třeba nepomohla vám, ale nic bližšího neuvádíte - kde jste se léčila, čím ...?

Já vám homeopatika a akupunkturu nevnucuji. Byla jsem na vozíku a brala jen léky od bolesti - údajně pro mě udělali lékaři maximum. Já to nevzdala. Je to již pět let co jsem na homeopatikách. Ne, že bych neměla potíže, ale dnes již chodím i bez berlí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 31.05.13 22:57
avatar

Usko, právě jsem dopsala trochu výše svou odpověď na Váš příspěvek. než jsem to dopsala, Vy jste odpověděla přesně tak, jak jsem předpokládala. Jsem ráda, že se Vaše zdravotní problémy zlepšily. Jsem ráda z lidského hlediska a soucítění s nemocným člověkem. Ať už vám pomohla homeopatika, či Vaše víra, či ještě něco jiného. neznám Vás, ani Vaše problémy. Pokud Vám pomohla víra v homeopatika, tak splnila ve Vašem případě svůj účel. A to je snad to nejdůležitější. Jinak ovšem trvám na svém tvrzení.

doplněno 31.05.13 23:08:

A ještě musím odpovědět na otázku, jestli jsem se se homeopatiky někdy léčila. Tak tedy popravdě já ne. Zatím jsem docela v pohodě. Ale léčil se jimi můj přítel, z obavy, že bude mít chřipku. A přísahám, že si ty pilulky kupoval už dopředu, aby nákaze předešel, a tou chřipkou, nebo angínou vždycky onemocněl. Vždycky. A já ne. A to jsem žádné pilulky nepolykala.

doplněno 31.05.13 23:10:

A ještě musím odpovědět na otázku, jestli jsem se se homeopatiky někdy léčila. Tak tedy popravdě já ne. Zatím jsem docela v pohodě. Ale léčil se jimi můj přítel, z obavy, že bude mít chřipku. A přísahám, že si ty pilulky kupoval už dopředu, aby nákaze předešel, a tou chřipkou, nebo angínou vždycky onemocněl. Vždycky. A já ne. A to jsem žádné pilulky nepolykala.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: uska®
Datum: 01.06.13 12:16

suzymon - děkuji za přníčko ke zdraví. Srovnáváte nesrovnatelné. Váš přítel byl zdravý a zahrál si na homeopata a kupoval si volně dostupné homeopatika.

Já si dobrovolně na vozík nesedla a nemohu si koupit homeopatika sama neboť mé jsou na lékařský předpis. Kdyby to bylo placebo, tak snad v lékárně po mě nebudou vyžadovat předpis.

Zpět k dotazu: Za mne, homeopatila pomáhají naordinované velmi dobrým homeopatem.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.06.13 21:39
avatar

Ale ano Usko, i na placebo je vyžadován předpis. Ale jak už jsem shora podotkla, vím, že třeba zrovna Vás nepřesvědčím. A to je nakonec i dobře. Podle mne je nejdůležitější ten fakt, že Vám to pomáhá. Já jenom bych podotkla, že proti Vašemu přesvědčení vůbec nebojuji. Jen tu byla všeobecně položena otázka, jaké máme kdo zkušenosti s homeopatiky. Já napsala svůj názor a jiní zase ten svůj. Jsem přesvědčena, že si tak tazatel má z čeho vybrat. A tak to má být.

doplněno 01.06.13 21:41:

A ještě bych dodala, že podle mne homeopatika a placebo, nejsou to samé. Ale třeba se mýlím...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 03.06.13 23:54
avatar
Taky jsem kdysi oslovil několik homeopatu. Vytipoval jsem si je na netu a poslal meily . Odpovedi veskrze stejné- psychologické dvouapul hodinové sezení za cca 1200 Kč a následné polykání kuliček za nejméně 500 Kč měsíčně. Upozornění - léčba je dlouhodobá, výsledek se nedostaví hned, ale v průběhu let. Bylo mi hned jasné, ze takhle to fungovat nemůže, něco jako věř a víra tvá tě uzdraví leky mi obvykle zabíraly hned, proč čekat několik let, navíc kdyz jsem měl jit na operaci s dutinami za tři týdny. Nakonec jsem to vyřešil zdravou stravou, takovou ovocno zeleninovou a výsledek byl takový, ze jsem nemusel polykat léky s jejich vřelejšími účinky, nejenže jsem ušetřil za léky, ale i za stravu a taky jsem nemusel na operaci nosních dutin. Takže je na každém, jak se k tomu postaví a na akne jako na všechny nemoci platí zdravá strava.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mandarinka*
Datum: 11.04.14 21:58

konkretne na akne som nikdy nic nepouzivala ale som alergicka a homeopatycke lieky si kupujem zo stranky kezdravi a je tam aj oddelenie na akne afty atd. lieky na alergiu mi od nich zabrali tak mozno tebe pomozu na akné

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.