Alergická reakce jaro až podzim,svědění

Od: Datum: 25.05.13 10:26 odpovědí: 10 změna: 26.05.13 21:46

Dobrý den všem. Alergie na cokoliv není dnes ničím vyjímečným. Trpím nepříjemným svěděním pokožky hlavně na zápěstích,kolenech,kotnících což přechází i na paže a lýtka. Prostě se drbu a drbu až si místa rozškrábu do krve. Byl jsem již několikrát na alergologii,kde mi předepsali různé mastičky,ale svědění mám pořád. Jediné co mi trochu zabírá je mastička beroderm,jenže ta obsahuje kortikoidy což se nedá používat věčně. Snad jen týden. Myslel jsem,že mi pomůže pobyt u moře,ale opak byl pravdou-ještě horší reakce pokožky na slanou vodu. Nemáte prosím s touto nemocí nějaké zkušenosti jak tomu čelit nebo aspoň projevy tlumit? Děkuji předen všem za cenné rady. Přeji hezký den. Jiří


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.05.13 11:03
avatar

Na takové svědění je spousta prášků. Např. Zodac, po něm člověk není utlumený a je volně k prodeji v lékárně. Dithiaden a mnoho dalších. *hej*Do škrábáním poškozené pokožky se s chutí pustí atopické exemy s větší chutí. Ono se to nějak jmenuje, nemohu si vzpomenout. Navíc, hrozí infekce. Vlákénka z textilu v rankách prodlužují hojení. ;)Každopádně bych právě práškama proti záchvatům svědivosti začala. Pak bych vyzkoušela konopnou mast. Ne od prodejce na ulici. Nedávno jsem se napálila, za velký peníz a je naprd! *ee* Beloderm je prima!

doplněno 25.05.13 11:38:

Ne, nesetkala, ale cobrak má nětší pravdu a účinnější rady, než já. *placni*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lounacek
Datum: 25.05.13 11:26

Děkuji Vám za radu,setkala jste se na potlačení těchto projevů s prášky proti těmto příznakům tzv. AERIUS? Děkuji

Datum: 25.05.13 11:05
avatar

Dobrý den. Je to jednoduché. Mastičky jsou jen na to, aby Vám tlumily projevy. To znamená to svědění. Ale to už je jen a pouze následkem. Následkem působení alergenu ve Vašem těle. Proto doporučuji změnu alergologa a žádejte napsat tablety, či jinou formu léků, které Vám potlačí působení alergenu ve Vašem těle. Tyto léky se nazývají antihystaminika a je jich celá řada a na každého působí jiná. V každém je totiž jiná léčebná molekula. Nejčastější jsou Zyrtec, Xyzal a třeba Aerius. Samozřejmě mastičky užívejte dál, ale až jako dplňkovou léčbu na zklidnění pokožky. Chtějte předepsat léky, protože se Vám také klidně může stát, že se u Vás může rozvinout anafylaktický šok a může to skončit velmi špatně a bohužel je to velmi časté...Zrovna včera jsme u takového pacienta zasahovali, který do anafylaktického šoku upadl na ulici, protože ho dlouhodobě dráždil pyl, ale on to neřešil. Nyní je v nemocnici na JIP...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: pt®
Datum: 25.05.13 11:09
avatar

A nemůže to být po užívání nějakého léku? Mně se stalo po penicilínu, že jsem se osypala, začala se dusit, pálilo mně celé tělo a klepala jsem se, jak ratlík a to během pár minut, přijela RZ a skončila jsem na Jipce. Proto, jak píše "cobrak", nenechejte to tak. - pt

Ohodnoceno: 0x
 
Od: zabu
Datum: 26.05.13 01:41

Dostal jsem mailem jedno povídání. Předem upozorňuji, že sám nevím kam s ním. Jestli do sféry pověstí, nebo jestli je to pravda. Ta autorka se tam věnuje taky alergiím. Jako jednu z možných příčin uvádí prací prášky, ve kterých jsou fosfáty nahrazeny pracími enzymy. Existuje prý mnoho jedinců alergických na enzymy. Poznají se většinou podle toho, že jsou označeny jako Fosfor Free. Takže zkuste zapátrat tímto směrem, prát v prášcích obsahujících fosfáty a uvidíte. Asi to bude chtít důslednost. Studovat potisky na krabicích s pracími prášky, ale ta naděje za to myslím stojí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.05.13 11:35
avatar

Pověst to určitě není, přítel je citlivý na prací prostředky, čistící a dezinfekční prostředky, laky apod. Když mu máma změní prášek na praní, přítel se může uškrábat, takže používají dokola vyzkoušenou značku:).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.05.13 15:00
avatar

se obávám, že dotazem tady na poradně toho příliš mnoho nevyřešíte. Nejdříve si řekněme, co že je to ta alergie.

Alergie je nepřiměřeně silná obranná reakce.

Jestli skutečně máte alergickou reakci, pak by bylo záhodno zjistit, co je tím alergenem, který reakci spouští. Chtělo by to absolvovat alergologické vyšetření, při kterém se najde příčina.

Příčina se musí léčit. Vy horko, těžko, zbytečně a marně odstraňujete následky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.05.13 15:23

jenže ono se to tak léčí neléčí... já jsem se poléčil sám alergenama.. ale bavili jsme se o tom s alergoložkou že je možnost lečby alergenama, jsou to injekce.. já to do sebe dostal plícema a taky to bylo účinné...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.05.13 15:27
avatar

Pokud je alergie poměrně "malá" (nevím, jak lépe to nazvat), je pod kontrolou a nijak výrazně se nepohybuje, léčba není. Leda injekce, které se dávají právě tehdy, pokud se alegie zhorší nebo se dostává mimo kontrolu (slova primáře alergologie).

Jinak pouze prevence a mírnění následků - tlumící léky, masti, inhalační preparáty.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.05.13 21:46
avatar
V první řadě byste se mel vyhýbat alergenům. Pokud to nejde, budete muset dál brat leky a masti na zmírnění následků. Na co jste alergický určitě víte.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.