Nejste přihlášen/a.
Před měsícem jsem měl zapůjčené vozidlo z půjčovny (CareCar),šlo o vůz Hyundai i20 (2011). Při vrácení se zjistilo, že na dveřích je malá promáčklina v lemu v horní části o velikosti cca 1,5cm a hloubky asi 0,5cm, s přebírajícím prac. jsme se shodli, že lak poškozen není a že to možná půjde vytáhnout (jako po kroupách).V předávacím protokolu jsem podepsal, že nahradím způsobenou škodu.Počítal jsem tak se sumou cca 1000kč, ale jaké bylo mé překvapení, když mi před pár dny dorazila faktura na částku 4800kč za opravu a celkové lakování. Je to správný postup, když má vozidlo havarijní poj.,neměl bych platit jen určié procento spoluúčasti?Navíc nevím, jestli k opravě vůbec došlo, u faktury byl jen přiložen doklad o provedené práci,ale co já můžu vědět. Nehledě na to, že vozidlo bylo i jinak poškozené předchozí zápůjčkou (např. promáčklá přední kapota).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.