Přídavek pro studenta

Od: Datum: 05.06.13 08:49 odpovědí: 10 změna: 05.06.13 13:26

Zdravím,

jsem ve velice špatné situaci.

Musím se vystěhovat z bytu.

Matka mě vyhazuje a není jiná cesta, to říkám rovnou.

Je mi 19 let a jsem studentkou 3. ročníku SŠ.

Mám stálou brigádu, ale omzený výdělek, a zrovna tento měsíc jsem musela přejít na dohodu o pracovní činnosti, takže se mi strhává 11% tzn. soc a zdr. Takže se můj výdělek ještě ztenčil.

Mám možnost sehnat ve svém městě studenské bydlení do 3000,- ale i tak je to pro mě moc a potřebovala bych vědět zda když se odstěhuji z domu a změním trvalé bydliště, tak jestli je možné dostat od sociálky nějaký příspěvek na bydlení dokud jsem student nebo něco podobného.

Matka na mě nedostává žádné přídavky, protože má vyšší výdělky a tehdy se už nic nedostává, takže má jen slevu na děti v práci. Tuším.

Uvítám jakoukoli radu. Kam zajít a nebo na co se přímo na sociálce zeptat.

Tlačí mě čas takže budu ráda ca jakoukoli pomoc, díky.

-A

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: ducati996*
Datum: 05.06.13 08:56

Myslím si že od sociálky nic nedostanete,protože dokud studujete tak mají vyživovací povinnost rodiče. Takže by jste měla mít nárok na alimenty od rodičů.

Ohodnoceno: 1x

Datum: 05.06.13 09:00

to nepřipadá v úvahu bohužel..

Od: ducati996*
Datum: 05.06.13 09:05

Pokud si necháte alimenty nařídit soudně,tak to rodiče nemine a budou vám muset platit. Částku vyměří soud podle výše jejich platu.

Ohodnoceno: 2x

Datum: 05.06.13 11:06

To je blábol. Dokud studujete, jsou rodiče povinni Vás živit. Tečka, tak hovoří zákon.

Obraťte se na sociálku a kdyby se cukali, tak poté na soud.

Datum: 05.06.13 09:02