Jak zrusit telefonickou smlouvu s O2

Od: Datum: 04.05.13 10:51 odpovědí: 2 změna: 06.05.13 09:09

Dobry den, 10.4 mi bylo nabidnuto zrychleni internetu za stejnou cenu, s tim ze se o2 upisu na dalsi rok.Souhlasil jsem, bohuzel.Pak jsem si to rozmyslel a asi za tyden jsem jim tam volal ze to chci zrusit.Oni rekli ze to vyridej a ze mi daj do 30 dnu pisemne vedet.Pri pozdejsim vyuctovani mi navic jeste prislo ze sluzba byla nastavena.Dnes 4.5 jsem se byl pro jistotu zeptat na prodejne jak to stim vypada a tam mi rekli ze zadnej pozadavek nebyl zadan.A ze na zruseni telefonicke smlouvy jsem mel 14dni.Tak jsem podal pres web pisemnou stiznost.Ale pochybuju ze to bude mit nejaky efekt.Poradi nekdo jak z toho ven?

PS: Nepozoruji zadne zrychleni, merim pres dsl.cz


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: yak*
Datum: 06.05.13 00:57

Zkuste:

Poslat písemně:

Dne XY jsem telefonicky oznámil odstoupení od smlouvy uzavřené telefonicky ((PŘÍPADNĚ VLOŽTE: , jejíž podrobné podmínky jsem dodnes neobdržel )) Důvodem je, že nabídnutá služba nesplnila očekávání - bylo přislíbeno zrychlení internetu, naměřil jsem, že k žádnému nedošlo. Z mého hlediska se tedy jedná o nedodržení smlouvy ze strany společnosti O2 Telefonica.

Podrobnosti:

Po telefonu jsem souhlasil s prodloužením smlouvy s O2 za nabídnuté zrychlení internetu v rámci zachování ceny. Se službou jsem spokojen nebyl, a proto jsem telefonicky oznámil odstoupení. Posléze jsem ze zaslaného vyúčtování vyrozumněl, že ke zrušení nedošlo. Navštívil jsem prodejnu a zde mi oznámili, že mé odstoupení nebylo zaneseno do systému. Pracovnice call centra tedy pochybila a údaj nezanesla. Z tohoto důvodu žádám o zrušení smlouvy podruhé, touto cestou. Pokud nebudu v dohledné době o kladném vyřízení mého odstoupení od smlouvy informován písemně, budu postupovat soudní cestou a kromě toho si neodpustím o nepěkném postupu Telefonicy O2 informovat všechny své početné čtenáře na několika internetových platformách. Doufám však, že se jedná o nedorozumění, a k takovým krokům nebudu nucen.

Děkuji,

XY, adresa, zákaznické číslo

Nebo můžete zajít na (velkou - centrální) prodejnu a požádat o hovor s tamním vedoucím O2 centra. (Já jsem nějaké nesrovnalosti takto vyřizoval s vedoucím - nikoli běžným přepážkářem - v Praze na Opatově, jel jsem kvůli tomu 100 km). Při jednání slušném, zdvořilém, může být dost pravděpodobné, že se vedoucí pokusí vyjít vstříc a sám to obvolá. Neučiní-li tak, poslat rozhodně to písemné, jak jsem navrhl výše. (Právník by to vymyslel lépe, ale musíte spočítat, zda se vyplatí)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: jurajus*
Datum: 06.05.13 09:09

Dekuju, tj pekne sepsane.Uz jsem teda s pomoci zname co studuje pravo neco obdobneho sepsal a poslal.Az budu vedet vysledek tak napisu...

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.