Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zdržení dodání balíčku na 14 dnů

Od: mirek1311* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,mám takový malý problém,dne 23.1.09 jsem posílal balíček s karušemi tiskárny na naplnění,blaiček už osmý den nedorazil na místo určení,na poště mi řekly,ze je dodací lhůta až 14dní,což mi připadá nepochopitelné,za tu dobu kazety vyschnou a budou k nepoužití,mám možnost někde zažádat o náhradu,reklamaci jsem již podal

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lidka*
hodnocení

2x

Mirku, zde na denním tisku jsem narazila na vyjádření České pošty k novinkám, které zavedla (jistě v rámci zlepšení služeb) od ledna t.r. Je to nepochopitelné, ale 14denní lhůta je opravdu podle nich běžná!
Zásilka je adresátovi nejprve oznámena, a doručena následně v případě, že o to adresát požádá. Tím je zajištěno, že je přítomen v místě určení a nedochází k marným pokusům o doručení," uvedla Selicharová. Dodala, že tento postup se týká právě jen zásilkových balíků, obyčejné, cenné a obchodní balíky pošta doručuje automaticky.
Zásilkový balík je podle poštovní ní služba určená pro velké smluvní podavatele. Ti ji mohou využívat jen na základě písemné dohody s poštou a musí splnit podmínku minimálního objemu podaných zásilek 500 000 kusů za kalendářní rok. Hlavními uživateli této služby jsou právě zásilkové obchody.
Mluvčí řekla, že Česká pošta k novému způsobu, jen oznámení příchodu takového balíku a jeho doručení jen na vyžádání, přistoupila se souhlasem svých smluvních podavatelů. Že je to ale na úkor adresátů, kteří poštovné hradí, k tomu se nevyjádřila. A neodpověděla ani na dotaz, proč je telefonní číslo uvedené na oznámení pro objednání doručení balíku nefunkční a kdy se to změní. Ani včera příslušný telefon na ústecké balíkové poště nikdo nezvedal. Uvedla jen, že jsou tři možnosti, vedle telefonické žádosti, tak lze podle ní učinit i ústně nebo prostřednictvím www.ceskaposta.cz.
Jenže ne každý má přístup k internetu, takže mu nezbývá než si na poštu zajít osobně. Což je zejména pro starší lidi nepříjemné.
Navíc dodání balíku se tímto způsobem zpozdí. Selicharová přiznala, že je možno jej doručit nejdříve druhý pracovní den po uplatnění žádosti a nejpozději patnáctý kalendářní den ode dne doručení oznámení. A člověk jenom čumí!*sok*

mirek1311*
hodnocení

Moc Vám děkuji,po tel.urgenci se nakonec zjistilo,že balíček byl "OPOMENUT",je to zoufalé,hlavně že poplatek za 300g balíčku stojí 90kč

 

lm®
hodnocení

0x

Jó česká pošta!Mám s nimi šílené zkušenosti.Možná Vám řeknou,že jste to měl poslat "spěšně".ALE mezi námi ,nebylio Vám to nic platné.Jejich heslo :Dnes podáte ,zítra dodáme je spíše pro pláč než pro smích jejich zákazníkům.*nevi*

 

petr123*
hodnocení

0x

Bohužel, je to normální. Pokud chceš mít rychlé doručení tak pokud je to malá obálka tak to musíš poslat doporučeně, pokud větší tak jako cenné psaní nebo jako obchodní balík. Jakýkoliv jiný balík je loterie kdy, kam a v jakém stavu dorazí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]