Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nutnost častého sundavání brýlí

Od: anetta* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den.Pracuji jako servírka ve velké frekventované restauraci kde je docela šrumec.Nyní se mi velmi zhoršil zrak na čtení.Proto jsem dostala brýle na blízko.Na dálku vidím uplně perfektně takže žádné brýle nepotřebuji. Nastal mi problém a nevím jak se s tím vypořádat...

Hodně objednávám jídla takže nasadit brýle zapsat objednávku,sundat brýle(protože v nich nemohu chodit nic nevidím) nutno dojít k počítači nasadit brýle natukat objednávku.Sundat brýle jít objednat další hosty tam brýle zase nasadit je potřeba opět psát,sundat dojít ke computeru nasadit atd...Prostě je to hrozné nevím co s tím strašně to zdržuje..

Vím že tady takový problém nikdo neřešil ani mi nikdy nenapadlo co to muže být za komplikaci ale nemá někdo nápad jak by se to dalo řešit?

PS.Brýle na šnůrce nic neřeší nandavání a sundavání zdržují stejně..

děkuji

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mowla*
hodnocení

2x

´Vidím´ podobně - a v případě potřeby častého čtení koukám přes brýle, takže radu Wamp na dioptrickou dolní polovinu skel považuju za dobrou, já bych to ale řešil asi jednodušeji - ´poloviční´ výškou skel bez horního rámečku...

;)

hodnocení

1x

Toto je ze stánek jedné optiky:

7. Nosím brýle na dálku a nyní s nimi vidím už hůře do blízka. Budu muset mít dvoje brýle a střídat je?
Není to nutné, můžete si nechat vyrobit jedny brýle na všechno, čili s jedněmi brýlemi uvidíte dobře a ostře jak na dálku, tak na střední vzdálenost jako například PC a také do blízka na čtení textů. Ostré vidění mezi těmito vzdálenostmi plynule přechází, sklo je zcela hladké bez viditelných přechodů.
8. Známá měla "půlené" brýle, jak se od sebe liší?