Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pochybení lékaře?

Od: jardino555* odpovědí: 8 změna:

Byl jsem na operaci kolene, v s.r.o. špitále. Za přespání jsem zaplatil 1600 kč ( v pokoji semnou ležel další pacient. pokoj byl bez TV, internetu apod.) Lékař mě nepozval na žádnou kontrolu, nenařídil rehabilitaci. Po třech týdnech mě koleno začalo opět silně bolet a oteklo. Šel jsem tedy za lékařem a ten mi dal injekci, ovšem za 1200kč. O poplatcích, kterých jsem zaplatil ani nemluvě. Takhle se chová naše zdravotnictví, nebo je to na sepsání stížnosti? Nevím jak dál...koleno bolí...ale nejsem kasička

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidus*
hodnocení

2x

Poplatek za den v nemocnici je 100kč, nadstandart to nebyl jak jste uvedl, nechápu zač jste platil víc Zač jste platil 1200 za injekci to jste se měl ptát lékaře než vám ji píchnul. Jediné co mě napadá, že nemá smlouvu s vaši ZP ¨ale na to vás měl upozornit. Změnila bych lékaře. Píšete soukromá nemocnice, co mají uvedeno na svých www už tam byste se měl dozvědět o platbách.

jardino555*
hodnocení

ten jejich nadstandard je údajně to, že je to jednodenní chirurgie...přespat...vysolit 1600kč a zmizte nám z očí...co se týče injekce...musel jsem ji koupit, prý to jediné pomůže...člověk je holt hloupý, když důvěřuje lékaři...jinak smlouvu pojišťovny má...Je to sro, ale žádná luxusní špitál ...normální ...ničím výjimečný...a jídlo stejný hnus

doplněno 16.04.13 13:35:

kdyby tu operaci provedli pořádně, žádná injekce být nemusela ...jen hrabat...body...peníze...páni doktoři

hodnocení

2x

V nemocnici je stanoven poplatek 100 Kč na den.

V pardubické nemocnici je nadstandard 800 Kč na den, tomu by odpovídala Vaše platba. Ale: nabízejí tam TV, DVD přehrávač, mikrovlnku, varnou konvici, křeslo pro člena rodiny. Ten tam může prý i přespat. Jinak na nadstandardním pokoji je ¨pacient sám.

Na injekci do kolene chodím každé 3 měsíce, mám prasklý meniskus. Jedna injekce mě pokaždé stojí 16 Kč.