Název písně ze stanice (nevím která stanice)

Od: Datum: 25.01.13 20:53 odpovědí: 8 změna: 08.03.13 19:15

zdravím, dnes kolem 11.30 na jedné rozhlasové stanici (byl jsem u lékaře a v čekárně v repráčcích hrála píseň Petra Muka) nevím název stanice

lze nějak dohledat na netu která skladba by to mohla být?

myslím si na 99%, že to byl jeden z dalších kanálů ČESKÉHO ROZHLASU, ale který že? Přece jich má ČR dost

děkuji za vaše rady tipy

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: luke237
Datum: 25.01.13 20:56

Od: fino97*
Datum: 25.01.13 20:56

Nepamatujete si uryvek textu,nebo alespon melodii?Text hodte do googlu(staci jedna veta...),nebo melodii zabroukejte na http://www.midomi.com/ do mikrofonu...jinak podle radia se spatne hleda,teda pokud to nebyla nejaka hitparada nebo tak neco...

Datum: 25.01.13 21:14

ÚRYVEK APOD. NEVÍM NIC,

dle mne to bylo zpravodajské radio a zpíval to Petr Muk (zřejmě píseň z jeho poslední desky)

doplněno 25.01.13 21:17:

ale byla to hodně chytlava melodie a melodická

doplněno 25.01.13 21:23:

hm, tak z poslední desky to určitě nebylo

Datum: 25.01.13 20:57

Datum: 25.01.13 22:31

po hodině hledání jsem z toho tak , že už ani nevím, jak asi zněla

ale jsou dvě skladby, které mi něco "říkají", že by to možná mohly být ony, ale nejsem si jist

1: pověz mi víc - PETR MUK- POVĚZ MI VÍC - YouTube

2: svou lásku rozdej

Co vím jistě že to bylo někdy kolem 11.30 hodin

Datum: 08.03.13 18:39

a ještě prosím další doatz lze zjistit ,na názvy písní, co se hrálo dnes od 6.00 do 7.00 na Impulsu?

děkuji

Datum: 08.03.13 19:15