Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Název písně ze stanice (nevím která stanice)

Od: kubinec® odpovědí: 8 změna:

zdravím, dnes kolem 11.30 na jedné rozhlasové stanici (byl jsem u lékaře a v čekárně v repráčcích hrála píseň Petra Muka) nevím název stanice

lze nějak dohledat na netu která skladba by to mohla být?

myslím si na 99%, že to byl jeden z dalších kanálů ČESKÉHO ROZHLASU, ale který že? Přece jich má ČR dost

děkuji za vaše rady tipy

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

luke237
25.01.13 20:56
hodnocení

0x

luke237
hodnocení

0x

fino97*
hodnocení

0x

Nepamatujete si uryvek textu,nebo alespon melodii?Text hodte do googlu(staci jedna veta...),nebo melodii zabroukejte na midomi.com/... do mikrofonu...jinak podle radia se spatne hleda,teda pokud to nebyla nejaka hitparada nebo tak neco...

hodnocení

ÚRYVEK APOD. NEVÍM NIC,

dle mne to bylo zpravodajské radio a zpíval to Petr Muk (zřejmě píseň z jeho poslední desky)

doplněno 25.01.13 21:17:

ale byla to hodně chytlava melodie a melodická

doplněno 25.01.13 21:23:

hm, tak z poslední desky to určitě nebylo

luke237
hodnocení

0x

hodnocení

po hodině hledání jsem z toho tak , že už ani nevím, jak asi zněla

ale jsou dvě skladby, které mi něco "říkají", že by to možná mohly být ony, ale nejsem si jist

1: pověz mi víc - PETR MUK- POVĚZ MI VÍC - YouTube

2: svou lásku rozdej

Co vím jistě že to bylo někdy kolem 11.30 hodin

hodnocení

a ještě prosím další doatz lze zjistit ,na názvy písní, co se hrálo dnes od 6.00 do 7.00 na Impulsu?

děkuji

luke237
Songster.sk momentalne nefunguje a Impuls na svych strankach playlist nezobrazuje. Asi dalsi rozmar komercniho radia, ktere hlavne nezapomene zduraznit, ze je nejposlouchanejsi podle nejakeho pruzkumu. Pycha predchazi pad.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: