Nejste přihlášen/a.
Ahoj, vím že možná zbytečně stresuju a možná brzy ale přeci jenom není nad zkušeností jiných lidí. Před vánocemi jsem byla nucena ze zdravotní důvodů přestat brát po třech letech hormonální antikoncepci. Od té doby jsem měla při styku vždy kondom (což mi nepřipadá ani příjemné ani bezpečné). Jen jednou jsme skoušeli taktiku "budu opatrný" avšak můj strach to nedovolil dotáhnout uplně dokonce takže nakonec jsme zase zkončili u kondomu. Tak a teďka už mám tři dny zpoždění! Jen doufám že nejsem v tom... - jsem studentka VŠ. Četla jsem, že po hormonální antikoncepci se v těle nedělá dostatek hormonů - tak může to být tímhle?
Kupte si v lékárně těhotenský test a ráno si ho udělejte. Budete mít jasno. Možná bych počkala ještě týden. Jako studentka máte teď zkouškové období a to je nápor na nervy. Když jste užívala HA, udržovala se rovnováha v těle chemicky, ale po vysazení si hormony ve stresu dělají co chtějí. Myslím, že nemusí být hned nejhůř. (A ostatně - nikdy nevíte, co je pro Vás dobré. Můj první syn se narodil o prázdninách mezi druhým a třetím ročníkem VŠ. Zůstala jsem rok doma a nakonec jsem školu dokončila i se šprčkem, který mě dnes s přehledem unese )
Myslím, že pokud jsou to jen tři dny, tak se ještě nemusíte stresovat. Z vlastní zkušenosti vím, že se to občas prostě stane. Jak už je výše řečeno, můžou na to mít klidně i vliv zkoušky. Chodím také na VŠ a o zkouškovém se mi už také stalo, že menstruace "dorazila o něco později". Pokud jste navíc nedávno skončila s prášky, vnímáte věci intenzivněji a je logické, že se bojíte. Přesto zkuste být aspoň trochu v pohodě, aby se tělo zase dalo do pořádku. S testem bych osobně ještě dva tři dny počkala, opoždění o tři dny ještě nic neznamená. Pokud už se rozhodnete test koupit, kupte si raději minimálně dva, jeden test o ničem nevypovídá. Nejsem bohužel odborník, takže je má odpověď opřena pouze o zkušenost, přesto doufám, že bude aspoň trošku prospěšná. Přeji pevné nervi a šťastný konec