Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Hledám písničku..

Od: agaave odpovědí: 5 změna:
Ahoj, pokouším se najít jednu písníčku, už nevím kam napsat. Asi nebudu úspěšná, protože nemám moc indicií (vlastně skoro žádnou), ale proč to nezkusit.. zpívá ji nejspíš žena (možná to může být i muž :D), chraplavý hlas.. na začátku nehraje hudba, jen takové louskání prstů a do toho začne rapovat? ten hlas.. je to anglicky, slova si bohužel nepamatuju - bylo tomu špatně rozumět.. možná je v tom refrénu něco jako "can/can´t.. steady.. up, down.." (možná je to něco úplně jiného..). Písnička je hodně známá - podle mě byla v nějakém soundtracku k nějaké filmové klasice (napadlo mě Pulp Fiction, ale ta písnička tam není, prostě nějakej takovej legendární film)). Pak mám takovou "intuici", že ta písnička mohla být v nějakém americkém filmu z černošského prostředí, takže bych to tipla na 90. léta. Nejsem hudební odborník, spíš takovej nadšenec. Tu písničku si pamatuju asi i z dětství a teď jsem ji po letech zase slyšela. Kdyby kohokoliv cokoliv napadlo, budu ráda :)

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

stepi*
hodnocení

0x

Dobrý den,

dle Vašich indicií to může být písnička z každého druhého filmu:(, ale zkusím zapátrat a poptat se další lidí.

Hodně štěstí v nalezení písně

Petr

agaave
hodnocení

Dobrý den Petře,

děkuji a vím, že popis písničky je nic moc, bohužel si na víc opravdu nevzpomenu. Už jsem se sama ptala všude možně..

stepi*

Dobrý den,

já Vás chápu a rozumím Vám:). Člověk někdy chce nějakou písničku a neví název. Mám občas ty stejné problémy:).

Doufám, že se Váš problém brzy vyřeší.

Hezký den

Petr

pepyk93*
hodnocení

0x

Asi moc nepomůžu,ale za zkoušku člověk nic nedá.

Není to třeba nějaká písnička z filmu Osmá míle? :)

agaave
hodnocení

Díky za snahu, ale projela jsem celej ten soundtrack a ta písnička tam není bohužel :( jdu hledat dál..

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: