Reklamace postele - vrzání

Od: Datum: 11.04.13 13:51 odpovědí: 10 změna: 24.04.13 16:42

Dobry den , nemate prosim nekdo zkusenosti s reklamací postele? Mam měsíc a pul novou postel( válendu) z nábytku. A už jsem ji byla reklamovat , jelikož nesnesitelně vrže ve výšce ramen a lopatek .Reklamaci jsem podala 2.4.2013 a jeste se mi vubec nkdo neozval, Zajimalo by me tedy od kdy mi beží záruční lhuta , coz je ze zakona 1 mesic? kdyz uz je to druhy tyden , co se mi ani neozvali? Podle meho nazoru by mela lhuta začít , kdyz nahlasim zavadu tzn v mem připade 2.4.2013, nebo se pletu? Paní na prodejne mi odmítla dát číslo na výrobce, a řekla mi , že me kontaktují sami až budou mít cestu kolem našeho města, ale už je to celkem dlouhá doba a nikdo se mi ani neozval , co a jak..a ja spím už 14 dní na zemi.,... protože se na posteli opravdu spát nedá. děkuji za rady a názory.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.04.13 14:32
avatar

od 2/4 běží 30 dnů. Celou dobu Vás nikdo nemusí o ničem informovat. Nejpozději po 30 dnech tam můžete přijít a chtít opravenou postel nebo peníze. Že je postel na cestě od výrobce apd vás v ten okamžik zajímat nemusí. Většinou je pravidlem že po 3 týdnech se vám někdo ozve, že je to vyřízeno.

Vrzání bych přičítal špatné montáži - nedotažení šroubů, ale to také záleží na konstrukci. :)

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 11.04.13 14:37

a nebo nadměrné zatěžování :P

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.04.13 14:49

Postel je do 110 Kg a ja mam cca 70 kg. Takze myslim , že nadměrné zatěžování u mě nehrozí :) , navíc se většinou postel proleží pod "zadkem" a ne v ůrovni lopatek , je to tak zvláštní vrzání , jakoby tam na tom miste nebyly ani zadne pružiny.

Datum: 11.04.13 14:46

No právě , že ja jsem tu postel mela na zakazku ,( to čalounění postele), a pani v prodejne mi řekal , že to trvá 4-6 tydnu vyrobeni nove postele. A ze se mi ozvou a nejdříve se na ni musi přijít podívat výrobce , ale až budou mit pry cestu kolem. Tak já teda nevím. Jinak ja uz jsem postel dostala složenou je to postel , kterou posilam jako foto.. a vrže to když ležím a např. se převracím . takze myslim , ze to urcite montáží nebude, je to v té "matraci" nejaka vada... Kdyby to byl kus nábytku jako je např, skřín tak bych to chápala a pockala bych , ale 6 tydnu jsem cekala nez mi postel vyrobili , mesic jsem na ni spala a ted 14 dní spím zase na zemi. Tak o to mi právě jde .

Od: asd*
Datum: 11.04.13 14:56

Kupní smlouva je s prodejcem = jednáte pouze s ním, výrobce vás nezajímá. Pokud jste reklamovala písemně 2.4., tak mají 30 dnů na vyřízení reklamace. Pokud nestihnou vyřídit ve lhůtě, tak máte nárok mimo jiné i na odstoupení od smlouvy. 3.5. tam zajděte, pokud nebude vyřízeno tak můžete odstoupit od smlouvy = vrátit postel a vzít si peníze.

Pokud reklamaci zamítnou, tak zbývá znalecký posudek a reklamovat s ním.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.04.13 15:05

Já jsem ji 2.4 reklamovala osobně , přímo v prodejně nábytku a paní prodávající mi řekla , že ona s tím nic nenadělá , protože to si musí vyřídít výrobce osobně. Ano také si myslim , že jsou za to zodpovědni prodávajíci, ale paní to asi vidí jinak. Ja jsem si ty postele kupovala 2 a jedna z nich je ta špatná , mam je u sebe jako letiště, a proto doufam , ze mi stejnou stihnou udelat co nejdrive. At nemam kazdou postel jinou... To čekání me opravdu doráží, alespon mohli zavolat a říct , že nestíhají nebo cokoliv jineho, co by se dalo pochopit, ale ze strany prodejce nevidim snahu žádnou , pani mi odmítla dat jakykoliv kontakt na vyrobce, a sama mi akorat rekla , ze ji to mrzi. A tot vše...

Od: asd*
Datum: 11.04.13 15:19

"Ona s tím nic nenadělá" - koupila jste to od ní a s ní je kupní smlouva (předpokládám), = výrobce s tím nemá nic společného, s ním si to bude řešit prodávající. Reklamujte písemně = sepište zápis o reklamaci, kde bude popsána vada kterou reklamujete. Prodávající o reklamaci musí rozhodnout do 30 dnů. Pokud reklamaci nemáte písemně, tak se vám za měsíc vysměje.

Kontakt na výrobce vám nechce dát, protože příště by jste koupila přímo od něj a ona by přišla o provizi...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.04.13 15:54
avatar

dokud nemáte písemně převzetí reklamace, reklamace pro vás průkazně neběží - takhle můžete čekat roky. Musíte to mít písemně... oni ať si řeší, co chtějí.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 11.04.13 18:01

A kam jim mám tedy napsat, to se zase tím pádem prodlouží o hodně? Je to delcon nabytek. Jak jsem byla na prodejně tak mi paní řekla ,že jim to nahlasí a že se mi ozvou že já stím nic jiného nenadělám.

doplněno 11.04.13 18:02:

Ta prodavačka vypisovala nejaky papir ohledne reklamace , a psala do něj i druh závady.

Datum: 24.04.13 16:42

Tak dnes byl u nas pán , a reklamaci mi neuznal, protoze postel vzrat přestala, během toho jak jen měsíc ležela nepoužívaná... Prý nezjistil zadnou vadu, takze mam smulu...v dnešní době se opravdu vyplatí neco kupovat... :( vím , ze to zase začne, delat...ono je celkem logicke ,kdyz přijdou po měsíci , kdy se na posteli vubec neleželo a zjisti ze to skoro vubec nedela to , co to dělalo... akorat jsem vypadala jako "blbec " a přitom vím , ze se na ni nebude dát zase spát.. Takze se takovym postlelím příště vyhnu velkym obloukem...

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.